• چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99070906719
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

معاون وزیر آموزش و پرورش: 

تعطیلی مدارس آسیب‌های روحی و روانی به دانش‌آموزان می‌زند

تعطیلی مدارس آسیب‌های روحی و روانی به دانش‌آموزان می‌زند

ایسنا/خراسان جنوبی معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان در مدرسه، مهارت‌های زندگی و آداب اجتماعی را می‌آموزند؛ از این رو اگر تعطیلی مدارس طولانی شود، بیشترین آسیب‌ها را بیشتر از حیث روحی این دانش‌آموزان می‌بینند.

رضوان حکیم زاده، امروز چهارشنبه ۹ مهرماه در بازدید از دبستان مرزی و عشایری چاه شهید عبداللهی  شهرستان سربیشه اظهار کرد: معلم تنها مرجع فرایند یاد دهی و یاد گیری برای دانش‌آموزان به ویژه در مناطق روستایی، عشایری و مرزی کم برخوردار است.

به گزارش ایسنا، وی، هدف از بازدید خود را ابلاغ سلام وزیر آموزش و پرورش به دانش‌آموزان و معلمان خراسان جنوبی به ویژه معلمان و دانش‌آموزان مناطق روستایی، عشایری و مرزنشین دانست و تصریح کرد: سرلوحه کار ما باید پوشاندن جامه عمل به برقراری عدالت آموزشی تا سرحد ممکن است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمین مناطق روستایی، عشایری و مرزی باید تلاش کنند تا کمبودهای آموزشی و پرورشی داخل خانه‌ها با حضور دانش‌آموزان در کلاس درس مرتفع شود، تصریح کرد: این که دانش‌آموزان روستایی، عشایری و مرزنشین با چنین شور و وشوقی در کلاس‌های درس و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی حاضر می‌شوند، مایه مباهات است.

حکیم زاده ادامه داد: توجه به دانش‌آموزان محروم، عشایری و مرزنشین در راستای تحقق عدالت آموزشی و لازمه ساختن فرداهای بهتر است.

وی تصریح کرد: ترجیح ما حضور دانش آموزان در کلاس های درس منطبق با پروتکل‌های بهداشتی و استفاده همزمان از فضای مجازی، شبکه شاد و درسنامه‌ها به عنوان مکمل‌های فرایند آموزشی و پرورشی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha