• چهارشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99070907364
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان:

کرمانشاه در بسیاری جرائم جزو استانهای آخر کشور است

کرمانشاه در بسیاری جرائم جزو استانهای آخر کشور است

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در بسیاری جرائم جزو استانهای آخر کشور هستیم.

سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با مدیرکل و جمعی از مدیران صداوسیمای مرکز کرمانشاه اظهار داشت: امنیت یکی از مهمترین و اساسی ترین نیازهای جامعه است که تامین آن در جامعه بر عهده نیروی انتظامی قرار داده شده است. 

وی با بیان اینکه همکاران انتظامی ما در بخش های مختلف پلیس تامین امنیت مطلوب و آسایش شهروندان را جزو اولویت ها و وظایف اصلی خود قرار داده اند، گفت: شاید در این میان کاستی هایی نیز وجود داشته، اما هرگز نافی تلاش ها و زحمات شبانه روزی همکاران ما نمی شود. 

جاویدان همچنین با اشاره به اینکه پلیس نهادی اجتماعی است که بیشترین ارتباط و تعامل را با مردم و همه دستگاه ها دارد، گفت: گستردگی و سختی های کار هرگز باعث نشده ذره ای برای مقابله با مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی دچار تردید شویم. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کاهش 66 درصدی شرارت ها،  49 درصدی سرقت به عنف و هفت درصدی قتل در سس ماه سپری شده از سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته همگی موید آمادگی پلیس برای مقابله با جرائم و پیشگیری از وقوع بسیاری از آنهاست. 

وی با بیان اینکه امروز کرمانشاه در بسیاری جرائم جزو استان های آخر محسوب می شود، گفت: به عنوان نمونه در شرارت های رخ داده و طبق آمارهای ارائه شده از سوی ناجا استان بیست و هفتم، سرقت به عنف استان بیست و پنجم، نزاع و درگیری استان بیست و دوم و سرقت های مهم و خشن استان هجدهم هستیم. 

جاویدان در ادامه پیشگیری را بسیار بهتر از درمان توصیف کرد و گفت: اگر برای جلوگیری از وقوع جرم تلاش کنیم نتایج بسیار بهتری حاصل و امنیت بیشتری حاصل می شود تا اینکه بخواهیم به دنبال دستگیری مجرمان و کشف جرائم رخ داده باشیم. 

جاویدان در بخش دیگری از سخنانش به تاثیرگذاری رسانه ها و خصوصا صداوسیما در کاهش جرائم اشاره کرد و گفت: می توان با افزایش همکاری و تعامل موجود زمینه وقوع بسیاری جرائم را از بین برده و ریشه آنها را بخشکانیم. 

وی با اشاره به تبلیغات رسانه ای دشمنان که مسائل دینی، فرهنگی و اقتصادی ما را هدف گرفته و به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه و ناامیدی میان مردم هستند، گفت: در این میان صداوسیما با توجه به قدرت و پتانسیل هایی که در اختیار دارد می تواند با همراهی دیگر متولیان فرهنگی و نهادهای نظامی و انتظامی پاسخ قاطعانه ای به برنامه های ضدفرهنگی و ضد ارزشی دشمنان بدهد. 

جاویدان در پایان از همراهی صداوسیمای مرکز کرمانشاه با برنامه های پلیس و اطلاع رسانی دقیق و به موقع و همچنین تولید آثار جهت پیشگیری از وقوع جرائم قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با افزایش تعاملات موجود شاهد شرایط بهتری باشیم و عموم مردم از اقدام خدمتگذاران خود در مجموعه انتظامی استان راضی باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha