• پنجشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99071007702
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی شتاب گرفته است


اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی شتاب گرفته است

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی استان اردبیل گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی در راستای تامین زیرساخت برای حضور سرمایه‌گذاران شتاب بیشتری گرفته است.


محمد اهلی ۱۰ مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت شهرک‌های صنعتی در توسعه، آماده‌سازی، بهبود و استقرار واحدهای تولیدی نقش بسیار مهمی دارد و این شرکت از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای تکمیل زیرساخت و تامین تاسیسات اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی استفاده خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: با هدف بهسازی و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی، چندین پروژه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال اجراست که این برنامه‌ها با جدیت تمام دنبال خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: علیرغم مشکلات موجود در تامین اعتبارات، در سال گذشته بیش از 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و عمرانی در سطح شهرک‌های صنعتی هزینه شد که این اعتبارات در سال جهش تولید به بیش از 300 میلیارد ریال افزایش یافته است.
اهلی این میزان اعتبارات را در حدود 100 میلیارد ریال از محل بودجه جاری شرکت و مابقی را از محل اعتبارات عمرانی و ملی دانست و تصریح کرد: در خصوص جذب اعتبارات عمرانی و ملی از سوی استانداری و سازمان برنامه و بودجه کشور قول مساعد داده شده است. 
مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی استان اردبیل اهم پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در شهرک‌های صنعتی را اجرای ساختمان ابنیه مدول دوم تصفیه خانه و عملیات آماده‌سازی فاز سوم شهرک شماره دو صنعتی اردبیل با اعتبار 200 میلیارد ریال برشمرد و افزود: سایر پروژه‌ها نیز شامل زیرسازی و آسفالت معابر، هدایت آب‌های سطحی، شبـکه فیبر نوری، شبکه مخابرات، شبکه روشنایی معـابر، احداث ساختمان آتش نشانی، گازرسانی، برق رسانی و شبکه فاضلاب در سطح شهرک‌های صنعتی است.
اهلی افزود: ارائه خدمات مناسب به بخش تولید و هدایت پروژه‌های عمرانی، مستلزم دستیابی و تأمین منابع مالی است که با تخصیص به موقع اعتبارات، اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی شتاب بیشتری خواهد داشت.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha