• پنجشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99071007737

رئیس پلیس فارس اعلام کرد

دستگیری ۷۸۰ نفر از اراذل و اوباش در فارس

دستگیری ۷۸۰ نفر از اراذل و اوباش در فارس

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس گفت: طی ۶ ماه اول امسال ۷۸۰ نفر اراذل و اوباش در این استان دستگیر شده‌اند.

سردار "رهام‌بخش حبیبی" افزود: قرارگاه تاکتیکی مبارزه با اراذل و اوباش با هدف مقابله با اعمال مجرمانه از قبیل تظاهر مستانه، اخلال در نظم عمومی، تیراندازی، چاقو کشی، عربده کشی، نزاع و درگیری، قدرت نمایی و تشدید و تسریع در برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت بویژه در صحنه وقوع جرم، از مرداد در استان فارس فعال و راه اندازی شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس حبیبی گفت: از مرداد امسال تاکنون، ۲۱۶ نفر از اراذل و اوباش که باعث سلب آسایش شهروندان فارس شده بودند دستگیر و  تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در بازرسی از مخفیگاه  ۷۸۰ نفر اراذل و اوباش دستگیر، احضار و تحت کنترل قرار گرفته، بیش از ۱۰۰ تیغه انواع سلاح سرد از نوع قمه، ساطور، تبر و ... کشف شده است.

حبیبی گفت: اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی، درگیری، تهدید با سلاح سرد و گرم، عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت، ضرب و شتم، زورگیری، سرقت به عنف و مسلحانه و گردنکشی در صفحات فضای مجازی نیز در سوابق مجرمان به چشم می‌خورد.

 او با بیان اینکه در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با فروشندگان سلاح سرد، در بازدید از ۳۵ واحد صنفی، ۱۴۰۰ تیغه انواع سلاح سرد از نوع ساطور، قمه، دشنه، تبر و ...کشف شده است، گفت: در این خصوص ۸ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطر نشان کرد: تحرکات اراذل و اوباش توسط پلیس فارس رصد و برابر قانون با آنان به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha