• شنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99071208907
  • خبرنگار : 50214

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد:

بستر آموزش مجازی در روستاهای کمتر برخوردار یزد نیز فراهم است

بستر آموزش مجازی در روستاهای کمتر برخوردار یزد نیز فراهم است

ایسنا/یزد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با تاکید بر این که هیچ دانش‌آموزی نباید از آموزش محروم شود، اعلام کرد: در حال حاضر امکان دسترسی دانش‌آموزان استان حتی در روستاهای کمتر برخوردار به اینترنت فراهم شده و می توانند به صورت مجازی آموزش ببینند.

«محمدرضا پاکدل» در نشستی مشترک با مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیر مخابرات منطقه یزد به منظور بررسی نیازهای دارای اولویت آموزش و پرورش برای توسعه زیرساخت‌های آموزش مجازی برگزار شد، به ارائه گزارشی از روند اجرای طرح اتصال مدارس شهری و روستایی به شبکه ملی اطلاعات و بهره‌مندی از اینترنت رایگان پرداخت و از هماهنگی، همدلی، کار تیمی و مسولیت پذیری اعضای کارگروه استانی متشکل از آموزش و پرورش، مخابرات منطقه و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان که توانستند طرح هوشمندسازی مدارس را زودتر از موعد و قبل از بازگشایی مدارس و با پوشش کامل سرویس به سرانجام برسانند، تقدیر کرد.

وی با اشاره به مناسبت بودن زیرساخت‌های ارتباطی استان و کسب رتبه دوم کشوری در شاخص دسترسی و مهارت مردم استان به این زیرساخت‌ها، اظهار کرد: طرح هوشمندسازی مدارس، کار بسیار بزرگی است و هیچ دانش‌آموزی نباید از آموزش محروم شود.

به گفته این مسئول، در حال حاضر با تلاش‌های صورت گرفته از سوی کلیه عوامل طرح، این موضوع تحقق یافته و امکان دسترسی دانش‌آموزان استان حتی در روستاهای کمتر برخوردار به اینترنت فراهم شده است و آنها می توانند به صورت مجازی آموزش ببینند. 

وی با بیان این که این اداره کل آمادگی کامل را برای ارتقا زیرساخت‌های آموزش مجازی استان را دارد، تصریح کرد: آموزش و پرورش هرگونه نیاز دارای اولویت خود را در حوزه ارتباطات برای ارتقا زیرساخت‌های آموزش مجازی اعلام کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، «عباسعلی دانافر» مدیر کل آموزش و پرورش استان و «محمدرضا زارع» مدیر مخابرات منطقه یزد نیز در این نشست در خصوص نیاز ها و اولویت های توسعه آموزش مجازی تبادل نظر کردند و  در پایان با اهدای لوح از تیم اجرایی طرح اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت تقدیر کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha