• سه‌شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99071511343
  • خبرنگار : 50182

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

خانواده شهدا در برابر هجمه‌های دشمنان سکوت نکنند

خانواده شهدا در برابر هجمه‌های دشمنان سکوت نکنند

ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اینکه حرف و رفتار خانواده شهدا برای جامعه مهم است، گفت: خانواده شهدا باید در مقابله هجمه های دشمنان سکوت نکرده و راه و مسلک شهدا را ترویج کنند.

سردار بهمن ریحانی در آیین نامگذاری چهار ساختمان صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به نام چهار شهید، با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ همه ما هستند، گفت: در مسیر تاریک فعلی که پر از هجمه های فرهنگی و اجتماعی دشمنان است، تمسک به راه شهدا و مسلک آنها می‌تواند نجات بخش باشد.

وی افزود: متاسفانه در برخی موارد شاهد هستیم که اسم شهدا از سردر برخی اماکن یا کوچه‌ها حذف می شود که عمده آنها را به حساب ناآگاهی و غفلت می گذاریم و این عمل آنها ناشی از کوته فکری است.

ریحانی تصریح کرد: ما هرچه داریم از شهداست و به برکت خون پاک آنهاست و امروز هم هرچه اقتدار داریم مدیون این عزیزان و فرهنگ شهادت است.

وی افزود: امروز کشور به لحاظ عِده و عُده قوی شده، اما اینها محور اقتدار کشور نیستند و این فرهنگ شهادت است که محور اقتدار امروز کشور محسوب می شود.

ریحانی تصریح کرد: دشمنان امروز به واسطه همین فرهنگ شهادت است که از ما هراس دارند و جرات تعرض به آب و خاک این کشور را ندارند،  بنابراین باید همه برای ترویج هرچه بیشتر این فرهنگ تلاش کنیم، چرا که این فرهنگ تنها عامل بازدارنده دشمنان است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا در شرایط فعلی که کشور درگیر جنگ نرم است رسالت سختی برعهده دارند، گفت: هم اکنون در استان 12 هزار فرزند شهید داریم که هریک باید به الگویی برای جامعه تبدیل شوند.

وی افزود: حرف و نگاه و کلام خانواده شهدا برای جامعه مهم است و در شرایطی که هجمه های فرهنگی و اجتماعی کشور را در برگرفته، رسالت این عزیزان بیش از هر زمان دیگر سنگین تر شده و اینها هستند که می توانند به جامعه خط بدهند و باید در مقابل هجمه های دشمنان سکوت نکنند.

افشین امیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نیز در این مراسم با بیان اینکه امنیت و هویت امروز ایران مرهون خون شهدا است، گفت: باید همواره قدردان خانواده شهدا بود، چرا که این خانواده ها عزیزانشان را در راه دفاع از ملت و مردم فدا کردند و امروز از تمام آنها قدردانی می کنیم.

طی این مراسم چهار ساختمان مرکز صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به نام شهیدان فریدون کریمی جزری، منوچهر کریمی موید، احمد حجتی پور و علی چقازردی مزین و از خانواده این چهار شهید بزرگوار تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha