• چهارشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۹ / ۲۳:۱۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99071612710
  • خبرنگار : 50388

معاون استاندار سیستان وبلوچستان:

پست یکی از مولفه های تاثیر گذار در دنیای پر تحول و پرشتاب امروزی است

پست یکی از مولفه های تاثیر گذار در دنیای پر تحول و پرشتاب امروزی است

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به تحول در ارتباطات و تجارت الکترونیک پست در جایگاه اصلی و در راس قرار دارد و یکی از مولفه های تاثیر گذار در دنیای پر تحول و پرشتاب امروزی است.

علی زینی وند در دیدار با مدیرکل پست استان که به مناسبت ۱۸ مهرماه روز جهانی پست برگزار شد،اظهارکرد: پست در عرصه داخلی و بین المللی نامی آشنا برای بشریت است و از قدیمی‌ترین اتحادیه های بین المللی است.

 وی گفت: پست در دوره‌های مختلف چه در دوران دفاع مقدس و چه اکنون با تحول در ارتباطات و تجارت الکترونیک پست همچنان در جایگاه اصلی و در راس قرار دارد.

 وی بیان کرد: به رغم اینکه برخی فکر می‌کنند نقش پست افول کرده اما با ورود پست به حوزه های مختلف از جمله GNF نقش تاثیرگذار آن همچنان اضافه شده چراکه GNFمی تواند کل مناطق و شهرها را در کشور از هم پاشیدگی و  بی نام و نشانی نجات دهد و تغییر در زندگی اجتماعی و روان بودن زندگی مردم را موجب گردد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت، بعضی از ارگانها خدمات و تلاش ها و اثرگذاری هایی دارند که دیده نمیشود که یکی از این ارگانها پست است.

وی ادامه داد: ارزش تجارت الکترونیکی و بازار پر رونق الکترونیکی در کشور روند فزاینده و پرشتابی دارد که کرونا هم آن را تشدید کرده و با رفع کرونا هم هم این روند به عقب بر نخواهد گشت و در این میان نهادی مطمئن تر از پست که مردم به آن اعتماد کنند وجود ندارد .

 این مقام افزود: ما از جوامع پرشتاب هستیم چرا که نسل تحصیلکرده و جوان داریم بنابراین حضور در این دنیای الکترونیکی که روز به روز گسترده‌تر می‌شود لازم است.

 زینی وند تاکید کرد: پست نیز باید خود را با این شرایط وفق دهد و هرروز ساختاری فنی تر و چالاک تر و قدرتمندتر داشته باشد تا در زندگی مردم تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha