• پنجشنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99071712839
  • خبرنگار : 50291

معاون استاندار تهران:

امکان برگزاری مراسم پیاده روی اربعین در شهرستان ری وجود ندارد

امکان برگزاری مراسم پیاده روی اربعین در شهرستان ری وجود ندارد

ایسنا/تهران معاون استاندار تهران گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم، امکان برگزاری مراسم پیاده روی اربعین وجود ندارد.

حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری صبح پنجشنبه ۱۷ مهرماه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع)، با اشاره به محدودیت ها در برگزاری مراسم‌ پیاده روی اربعین در شهرستان ری اظهار کرد: متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت فاصله گذاری، با تصمیم ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا تمامی مراسم پیاده روی اربعین در سراسر کشور از جمله شهر تهران برگزار نمی شود.

وی ادامه داد: در سال های گذشته دستگاه های سطح شهرستان از تمام ظرفیت خود برای خدمات رسانی با جاماندگان اربعین حسینی(ع) استفاده می کردند که بنا به شرایط کنونی امکان برگزاری این مراسم با توجه به تصمیمات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حفظ سلامت عمومی وجود ندارد.

معاون استاندار تهران گفت: هرچند شیوع ویروس کرونا افتخار میزبانی چندین ساله مردم دیار سیدالکریم از جاماندگان اربعین حسینی(ع) را گرفت اما همه با هم در کنار مردم اقصی نقاط کشور با ذکر زیارت امام‌حسین(ع) در خانه خود مراسم اربعین برپا می کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: توصیه ما به مردم ولایی شهرستان ری و شهرهای اطراف این است که با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله کرونا از برپایی دسته جات عزاداری و حضور در معابر عمومی پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی(ع) از طریق فضای مجازی صورت می گیرد و در این زمینه باید با هوشیاری و اهتمام جدی برنامه‌های اربعین را به صورت باشکوه و منظم برگزار کنیم و در راستای تحقق اهداف مورد نظر از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha