• یکشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99072014611
  • منبع : نمایندگی سمنان

در 6 ماهه گذشته صورت گرفت:

ایجاد ۷۵۲ فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان

ایجاد ۷۵۲ فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان

ایسنا/سمنان قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از ایجاد ۷۵۲ فرصت شغلی در شش‌ماهه سال جاری خبر داد و گفت: ۵۲ درصد طرح‌های اشتغال معادل ۳۹۲ طرح در مناطق روستایی و ۳۶۰ طرح در مناطق شهری ایجادشده است.

 محمد قوسی، 20 مهرماه از پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در شش‌ماهه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این تسهیلات از منابع بانکی، تسهیلات اشتغال روستایی، صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و سایر منابع پرداخت‌شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از ایجاد ۷۵۲ فرصت شغلی در شش‌ماهه سال جاری خبر داد و گفت: ۵۲ درصد طرح‌های اشتغال معادل ۳۹۲ طرح در مناطق روستایی و ۳۶۰ طرح در مناطق شهری ایجادشده است. 

وی با بیان اینکه ۴۸۱ طرح از طرح‌های اشتغال اجراشده در 6 ماهه سال جاری از سوی مجریان مرد اجرایی شده خاطرنشان کرد: در همین مدت ۲۷۱ نفر از زنان با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی پا به عرصه کارآفرینی گذاشتند.

قوسی از شکل گیری ۳۵۹طرح اشتغال در رسته خدمات طی 6 ماه گذشته خبر داد و افزود: در نیمه نخست امسال ۲۵۵ طرح در حوزه دامپروری، ۵۷طرح در بخش کشاورزی، 61 طرح اشتغالزایی در بخش های صنعتی و معدنی و 18 طرح نیز در بخشصنایع دستی از سوی مددجویان اجرایی شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان همچنین از اجرای دو طرح شیلات از سوی مددجویان جویای اشتغال استان خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور موفقیت طرحهای اشتغالزایی نظارت‌های سه تا پنج‌ساله از طرح های اشتغال در استان صورت می گیرد.

وی از تلاش برای پایدارسازی طرح های اشتغال مددجویی از طریق نظارت مستمر خبر داد و گفت: در صورت نیاز با هدف کمک به بازچرخانی و گسترش اشتغال و بکارگماری مددجویان استان، تسهیلات مجدد اشتغال‌زایی به صاحبان طرح ها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha