• یکشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99072015110
  • منبع : نمایندگی گیلان

صعود دانشجویان گیلانی به فینال مسابقات مناظره وزارت تعاون

صعود دانشجویان گیلانی به فینال مسابقات مناظره وزارت تعاون

ایسنا/گیلان مسابقات فینال مسابقات تخصصی مناظره با موضوع تعاون بین تیم های «سردار جنگل» از گیلان و «فراز» برگزار خواهد شد.

مسابقات تخصصی مناظره با موضوع «تعاون؛ فرصت ها و چالش ها» از سوی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت مجازی در حال برگزاری است.

مرحله مقدماتی این مسابقات در دهه آخر شهریورماه با حضور ۱۶ تیم و مرحله نیمه نهایی در دهه اول مهرماه برگزار شد و تیم «سردار جنگل» از استان گیلان در مجموع با هشت برد و یک مساوی به فینال راه یافت.

کیارش اخوان، امیرحسین ابراهیمی، پویا قلی پور و ایمان رنجکش اعضای تیم «سردار جنگل« هستند.

محورهای مناظرات شامل تعامل تعاونی‌ها با اقتصاد جهانی، افزایش بهره وری در اتاق‌ها، اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها، نظام جامع نظارت و ارزیابی اتاق‌ها، کمک به ارتقای سطح کیفی و توانمندسازی اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها، ترویج و توسعه فرهنگ تعاون با استفاده از ابزارها و رسانه‌های عمومی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی اتاق تعاون برای بهبود فضای کسب و کار است.

مسابقات فینال و رده بندی نیز به ترتیب بین تیم های «سردار جنگل» و «فراز» و «فطرت» و «در سنگر آزادی» همزمان با هفته پایانی مهرماه به میزانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت دریافت متن مناظرات می‌توانند به سایت سازمان دانشجویان به نشانی isojd.ac.ir و جهت دیدن فیلم کامل مناظرات به صفحه اینستاگرام مرکز گفت وگو، مناظره و آزاداندیشی به نشانی irandebate مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، پیش از این تیم سردار جنگل متشکل از کیارش اخوان، رضا نادم، پویا قلی پور، طاها محمودی و ایمان رنجکش در هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شرکت کردند و در مراحل استانی و منطقه ای موفق به کسب مقام اول و در مرحله کشوری موفق به کسب مقام سوم شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha