• یکشنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99072719649
  • خبرنگار : 50037

فرماندار اسدآباد خبر داد

تکمیل آزمایشات استحکام زمین تعاونی مسکن فرهنگیان اسدآبادی

تکمیل آزمایشات استحکام زمین تعاونی مسکن فرهنگیان اسدآبادی

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به مرتفع شدن موضوع زمین تعاونی مسکن فرهنگیان اسدآبادی گفت: آزمایشات استحکام زمین مسکن فرهنگیان اسدآباد توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تکمیل و به تهران ارسال شده است.

مجید درویشی یکشنبه ۲۷ مهرماه در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: مطالعه آزمایش استحکام خاک پنج هکتار از ۳۰ هکتار زمین فرهنگیان واقع در بالادست شهرک یادگار به تهران ارسال شده که نتیجه آزمایشات خاک از نظر توپوگرافی، مقاومت و استحکام زمین داده خواهد شد و به‌زودی با تشکیل کارگروه و تصویب آن در شورای برنامه‌ریزی در مدت کوتاهی به نتیجه خواهد رسید و سرانجام پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی، مطالبه فرهنگیان اسدآبادی در این رابطه مرتفع می شود.

وی در ادامه با اشاره به ۱۳ آبان ماه تصریح کرد: در رابطه با برنامه های ۱۳ آبان ماه با توجه به شرایط کرونا تابع سیاستگذاری ستاد کرونای استان و کشور خواهیم بود که در صورت تداوم وضعیت قرمز قطعاً برنامه های این روز از طریق گستره فضای مجازی در شهرستان اجرا خواهد شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش اسدآباد هم از شناسایی ۲۱۲۵ دانش آموز بدون گوشی تلفن همراه هوشمند و یا تبلت در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر در شهرستان اسدآباد ۳۵ روستا امکان دسترسی به اینترنت را ندارند و دانش آموزان ۳۵ مدرسه روستایی نیز علاوه بر مدارس این تعداد روستا فاقد گوشی همراه هوشمند هستند که مجموع تعداد دانش آموزان این ۷۰ روستا کمتر از ۴۲ دانش آموز است.

حسین عسگری‌مهرور در ادامه با بیان اینکه ۵۳ درصد معلمان اسدآبادی در شبکه اجتماعی شاد حضور دارند، اضافه کرد: از این پس حضور و غیاب دانش آموزان در کلاس های غیرحضوری به صورت روزانه به والدین آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به احیای مدرسه روستایی سیاه کمر با دو دانش آموز و یک معلم و روستای چهار چشمه اسدآباد تصریح کرد: در حال حاضر این مدارس احیاء شده دارای مشکلاتی چون گازرسانی هستند که در این راستا نیازمند همکاری دستگاه های ذیربط هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha