• یکشنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99072719776

عضو شورای شهر یزد خواستار شد؛

تصمیم قاطع در مورد دورکاری حداکثری ادارات برای مهار شیوع کرونا

تصمیم قاطع در مورد دورکاری حداکثری ادارات برای مهار شیوع کرونا

ایسنا/یزد عضو شورای شهر یزد بر لزوم اتخاذ سیاست دورکاری حداکثری در ادارات برای مهار شیوع کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: از آنجایی که عمده مراجعات مردمی به نهاد و سازمان‌های دولتی است، خواستار اعمال دورکاری کارمندان و فراهم کردن بستر خدمات‌دهی الکترونیکی هستیم.

«الهه جورابی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به ضرورت اعمال محدودیت‌های سفر در تعطیلات آخر هفته، اظهار کرد: اعمال این محدودیت‌ها تا حدودی می‌تواند از گسترش و شیوع بیماری کرونا در سطح کشور جلوگیری کند و تداوم آن تا پایان موج سوم کرونا ضروری است.

وی با بیان این که لازم است علاوه بر اعمال محدودیت‌ها، میزان آگاهی و اطلاعات مردم در مورد کرونا ویروس و نحوه انتشار آن افزایش یابد، گفت: افزایش آگاهی مردم نسبت به جلوگیری از ترددهای غیرضروری و سفر باید انجام شود، البته مردم باید متعهد به اجرای قوانین و دستورالعمل‌ها شوند که این مسئله نیازمند افزایش آگاهی است و باید در کنار شهرداری، دستگاه‌‎های مختلف نیز فرهنگ‌سازی کنند.

عضو شورای شهر یزد با تاکید بر لزوم برقراری دورکاری حداکثری، گفت: متخصصان و پزشکان بارها و بارها بر اعمال دورکاری در سازمان‌های مختلف و نهادها تاکید داشتند.

جورابی با تاکید بر این که افراد از تردد در اماکن عمومی و شلوغ خودداری کنند، گفت: از آنجایی که عمده مراجعات مردمی به نهاد و سازمان‌های دولتی است، لازم می‌دانم از استاندار و دولت تدبیر و امید، خواستار تصمیم قاطع در مورد اعمال دورکاری کارمندان و استفاده از بستر خدمات‌دهی الکترونیکی شوم.

وی افزود: با توجه به شیوع موج سوم کرونا و افزایش تعداد ابتلا و مرگ ناشی از این بیماری در یزد لازم است که ادارات خصوصاً شهرداری وسازمان‌های وابسته هر چه سریع‌تر تعداد کارکنان در همه بخش‌ها را به حداقل رسانده یا با شیفت‌بندی آن‌ها از افزایش تراکم جمعیت در سازمان‌ها و ادارات دولتی خودداری کند.

عضو شورای شهر یزد با تاکید بر ضرورت اندیشیدن برای پیدا کردن مکانیزمی در این خصوصِ گفت: با این اقدام باید از تعداد تردد افراد در جامعه و سطح شهر خودداری شود چرا که قطعاً یکی از دلایل موفقیت کاهش آمار ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در اردیبهشت ماه ناشی از تعطیلی ادارات و دورکاری آن‌ها در اسفند و فروردین ماه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha