• دوشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99072820752
  • خبرنگار : 30450

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

به کارگیری همه عوامل برای کاهش آسیب های ناشی از کرونا

به کارگیری همه عوامل برای کاهش آسیب های ناشی از کرونا

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گرچه آمارها روز به روز در حال افزایش است اما توصیه می‌کنم همه عوامل برای کاهش آسیب‌های ناشی از این ویروس به کار گرفته شود.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی" روز دوشنبه ۲۸ مهر ماه در نشست استانی ستاد مقابله با بیماری کرونا از زحمات چند ماهه اعضای این ستاد قدردانی کرد و افزود: شرایط بیماری کرونا سخت و بحرانی است قطعا در این برهه زحمات و تلاش‌های همه عزیزان ستاد مقابله با بیماری کرونا در کنترل آسیب‌ها و کاهش مبتلایان موثر است.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس تصریح کرد: قدردان همه کسانی که دغدغه سلامتی مردم را دارند هستیم.
نماینده ولی ‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای کسب رتبه دوم کشوری طبق ارزیابی دستگاه‌های دولتی تبریک گفت و اظهار کرد: اقدامات استاندار مورد توجه قرار گرفته و کارکرد حسین کلانتری برای اجرای قوانین پسندیده و شایسته است.
حسینی ادامه داد: کرونا در کنار گرانی‌ آسیب‌های زیادی وارد کرده مردم تحت فشار هستند تلاش کنیم فشارها کاهش پیدا کند.
وی تاکید کرد: مقداری از گرانی‌ها دست ما نیست اما مواردی است که می‌توانیم تاثیرگذار باشیم و کنترل کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید مجدد بر اینکه در آمیخته شدن دو بحران کرونا و گرانی آسیب جدی به جامعه، مردم و کشور وارد کرده بیان کرد: همه باید برای رفع این دو مشکل و معضل جدی تلاش کنیم و یقین داشته باشیم خداوند به تلاش‌هایمان برکت می‌دهد.
حسینی با بیان اینکه اگر یک ساعت خالصانه کار کردیم خداوند برکت چند ساعته می‌دهد، تصریح کرد: مشکل بشر بر می‌گردد به اینکه هر چه بیشتر در حوزه صنعت، علم و تکنولوژی پیشرفت می‌کنیم از خداوند دور می‌شویم خدا هم بنده‌هایش را تنبیه و امتحان می‌کند.
وی اظهار کرد: خداوند عالم وقتی می‌بیند که انسان‌ها از مسیر انسانیت خارج می‌شوند ما را با یک چالش جدی مواجه می‌کند متاسفانه بشر امروزه یک بشر طاغی و یاغی است.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه با صبر، حوصله، تدبیر، توسل و توکل به خدا و اولیاء الهی از کنار این بحران عبور کنیم، تاکید کرد: شرایط کنونی، سخت است اما خداوند راه عبور از این مسیر و شرایط سخت را باز می‌کند.
حسینی بیان کرد: گرچه آمارها روز به روز در حال افزایش است و درمان قطعی بیماری پیدا نشده اما توصیه می‌کنم همه عوامل برای کاهش آسیب‌های ناشی از این ویروس به کار گرفته شود.
به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: همه روحانیون و مبلغین تلاش کنند و به مردم توصیه‌های لازم اعم از استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را داشته باشند تا زنجیره این ویروس قطع شود اما متاسفانه مشکل اصلی در عدم رعایت پروتکل‌ها است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha