• سه‌شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99072921420
  • خبرنگار : 50163

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان عنوان کرد

افزایش سرسام‌آور هزینه‌های نگهداری راه‌ها

افزایش سرسام‌آور هزینه‌های نگهداری راه‌ها

ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: هزینه‌های نگهداری راه‌ها به ‌صورت سرسام‌آوری افزایش یافته است.

مسعود بیات‌منش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بحث فضاهای آموزشی به غیر از شهر زنجان که در حال رسیدن به نقطه بحرانی است، در سایر نقاط فضاهای آموزشی مازاد داریم.

وی با بیان اینکه وجود فضاهای مازاد آموزشی در برخی از نقاط نشان‌ می‌دهد به این موضوع به صورت همه جانبه نگاه نشده است، افزود: نگاه جمعی و آمایشی در امور توزیع یکنواخت اعتبارات را در پی خواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه به لحاظ تمرکزی جمعیتی ۲.۴ درصد مساحت کل استان را در خرم‌دره داریم، اضافه کرد: ۷ درصد جمعیت استان متعلق به خرم‌دره است که نشان می‌دهد در این شهرستان تمرکز جمعیتی داریم.

وی با اشاره به جمعیت بالای شهرنشینی در خرم‌دره، یادآور شد: با توجه به این موضوع باید به توسعه سکونت‌گاه‌ها به ویژه توسعه این شهر نگاه ویژه وجود داشته باشد.

بیات‌منش با بیان این مطلب که شهر خرم‌دره جزو چهار شهر هدف شرکت بازآفرینی شهری است، گفت: این امر فرصتی برای شهرداری خرم‌دره برای استفاده از منابع است که باید از این فرصت استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه هزینه‌های نگهداری راه‌ها افزایش یافته است، متذکر شد: برای حل بخشی از مشکلات تخصیص قیر رایگان باید پیگیری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه احداث میدان غربی خرم‌دره یکی از خواسته‌های جدی شهروندان خرم‌دره‌ای است، بیان کرد: مردم منطقه همکاری خوبی برای احداث این میدان داشتند و در حال حاضر وجود خطوط لوله و تیرهای برق از چالش‌های پیش روی پروژه است.

وی با اشاره به مسائل مطرح شده در جلسه در زمینه طرح تفصیلی خرم‌دره، ادامه داد: بیشترین وقت کمیسیون ماده ۵ برای بررسی مغایرت‌های طرح تفصیلی خرم‌دره اختصاص یافته است.

بیات‌منش با اشاره به ابلاغ این طرح، خاطرنشان کرد: در صدور برخی از پروانه‌های ساخت و ساز در گذشته تخلف شده که این امر بر مشکلات این طرح افزوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha