• پنجشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۹ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99080100048
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی خبر داد:

آغاز ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان در دانشگاه پیام نور

آغاز ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان در دانشگاه پیام نور

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور آغاز شده و تا ۱۰ آبان ماه ادامه دارد.

ابراهیم زنگویی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تمامی پذیرفته‌شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: تمامی پذیرفته‌شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه  که در صفحه اول سامانه گلستان مشخص شده وارد این سامانه شده و نسبت به بارگذاری مدارک خواسته شده برای پذیرش غیرحضوری اقدام کنند.

زنگویی زاده تصریح کرد: امسال با تدابیر دیده شده در دانشگاه پیام نور، دانشجویان جدیدالورود با پرداخت۵۰ درصد شهریه ثابت حداکثر ۱۳۰ هزار تومان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در دانشگاه و انتخاب واحد اقدام کرده و همچنین از وام‌های بسیار خوب دانشگاه از جمله وام بانک قرض‌الحسنه مهر و صندوق رفاه دانشجویان استفاده کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی از بخشودگی بدهی و سنوات تحصیلی دانشجویانی که در سال‌های قبل در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده و برای ادامه تحصیل مراجعه نکرده‌اند، خبر داد و گفت: با توجه به تقاضای بسیاری از دانشجویان این دانشگاه امکان بازگشت به تحصیل برای دانشجویان عدم مراجعه با بخشودگی بدهی شهریه و سنوات فراهم شد.

وی با بیان اینکه این طرح صرفاً ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال ۹۷ و قبل از آن است، افزود: دانشجویان عدم مراجعه که تقاضای ادامه تحصیل را دارند، حداکثر تا ۳۰ دی ماه ۹۹ باید درخواست خود را به بخش آموزش مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان ارائه دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی یادآور شد: طبق این مجوز، برای ترم‌های عدم مراجعه دانشجویان، مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه منظور خواهد شد و از نیمسال اول تحصیلی سال ۹۹-۱۴۰۰ قابل اجراست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha