• پنجشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99080100320
  • خبرنگار : 50046

افتتاح ۱۰۰۴ واحد مسکن مهر در خراسان شمالی طی امروز

افتتاح ۱۰۰۴ واحد مسکن مهر در خراسان شمالی طی امروز

ایسنا/خراسان شمالی طرح سراسری افتتاح، واگذاری گروهی زمین و آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس طی امروز یکم آبان ماه برگزار شد.

در این جلسه غلامرضا هوایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژاد صفوی، مدیر کل راه و شهرسازی استان، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مدیر عامل شعب بانک مسکن استان و تعدادی از متقاضیان حضور دارشتند.

امروز هزار و چهار واحد مسکن مهر در سه شهرستان خراسان شمالی افتتاح، اجرای ۸۳۶ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن آغاز و زمین برای ساخت ۱۵ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی به صورت گروه های سه نفره ساخته می شود، به متقاضیان واگذار می شود.

گفتنی است نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: هزار و چهار واحد مسکن مهر خراسان شمالی در سه شهرستان به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رییس جمهور افتتاح شد که ۶۹۶ واحد مسکن مهر در بجنورد، ۲۷۶ واحد در شیروان و ۳۲ واحد در شهر اسفراین به بهره برداری رسید.

 وی عنوان کرد: علاوه بر افتتاح مسکن مهر، اجرای ۸۳۶ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان آغاز شد.

نژادصفوی افزود: زمین برای ساخت ۱۵ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی که به صورت گروه های سه نفره ساخته می شود و به متقاضیان واگذار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این استان تکمیل هزار و ۵۱۵ واحد مسکن مهر در دست اقدام است گفت: ۸۰۵ واحد در بجنورد، ۵۵۸ واحد در شیروان و ۱۵۲ واحد در اسفراین باقی مانده است که از این تعداد، ۷۴۸ واحد تا آبان ماه امسال قابل تحویل است و ۴۰۳ واحد تا اسفند ماه و ۲۵۶ واحد تا سال ۱۴۰۰ تحویل می شود.

نژاد صفوی درباره اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان گفت: برنامه خراسان شمالی در این اقدام ملی مسکن، سه هزار و ۶۸۴ واحد است که در این طرح هشت هزار و ۸۰ نفر ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه میزان آورده اولیه برای هر متقاضی ۴۰۰ میلیون ریال است، گفت: طی بررسی های صورت گرفته از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، استان خراسان شمالی در تأمین زمین جهت اجرای پروژه اقدام ملی مسکن و همچنین تعیین تکلیف متقاضیان حائز شرایط طرح مذکور رتبه برتر را کسب کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha