• جمعه / ۲ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99080200745

به همت جهاددانشگاهی فارس انجام شد

برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

ایسنا/فارس آزمون استخدامی شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی، به همت جهاددانشگاهی و تحت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همزمان با سراسر کشور در شیراز و فارس برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس صبح جمعه ۲ آبان با اشاره به رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی، گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور و با حضور ۱۰۴۲ داوطلب در فارس برگزار شد.

 دکتر مظاهر بابایی با بیان اینکه آزمون یاد شده، در استان فارس در ۴ حوزه‌ی امتحانی در شهرهای داراب و شیراز، به همت جهاددانشگاهی برگزار شد، افزود: این آزمون برای تصدی پست های این شرکت در گروه‌های شغلی بهیار، کمک پرستار (بهدار)، متصدی خدمات اداری (ماشین نویس، بایگان و...)، منشی پزشکی، متصدی خدمات داروئی (دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی (نگهبان)، متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) است.

بابایی گفت: در این آزمون و از میان ۱۰۴۲ شرکت کننده، ۴۱۷ زن و ۴۲۷ نفر مرد در دو حوزه‌ی امتحانی شیراز و ۱۲۱ نفر زن و ۷۷ نفر مرد نیز در دو حوزه امتحانی شهرستان داراب به رقابت پرداختند.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی فارس گفت: این آزمون استخدامی با مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام بلامانع بودن برگزاری آن، با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی به صورت همزمان با سراسر کشور، در استان فارس برگزار شد.

بابایی همچنین خاطرنشان کرد: نتایج آزمون نیمه دوم آیان ماه از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir اعلام می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha