• یکشنبه / ۴ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99080401795
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان:

جهاد دانشگاهی مرکز نخبه پروری است/با تشویش گران در فضای مجازی برخورد می‌کنیم

جهاد دانشگاهی مرکز نخبه پروری است/با تشویش گران در فضای مجازی برخورد می‌کنیم

ایسنا/هرمزگان فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان گفت: با تشویش گران فضای مجازی در هرمزگان برخوردهای مناسبی صورت گرفت و ۱۵ هزار و ۵۰۰ تارنمای مجرمانه کشف و برخورد لازم و قانونی صورت گرفت.

سردار غلامرضا جعفری در دیدار با رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، افزود: تعامل رسانه ای و استفاده از پتانسیل نخبگان در جهاد دانشگاهی از مهمترین برنامه های آتی بنده است.

وی با بیان اینکه قلم رسانه برنده تر و مهمتر از سلاح هاست، تصریح کرد: دشمن اکنون جنگ خود را به فضای سایبری برده و از جنگ نظامی پرهیز می کند پس باید در زمینه فضای مجازی و فعالیت های رسانه ای باهوش و به موقع عمل کنیم.

جعفری با اشاره به اینکه واقعا کار رسانه ها کاری جهادی و کمتر از فعالیت نیروی انتظامی نیست و وظیفه همه ما ایجاد فضایی امن و آرام در حامعه است، اظهار کرد: تلاش های خوبی در حوزه انتظامی در استان هرمزگان شده است هرچند برای برقراری امنیت هزینه های زیادی همچون تقدیم ۱۴۳ شهید و ۸۶۱ جانباز نیروی انتظامی هرمزگان تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه به خود افتخار می کنیم که توفیق خدمتگزاری به مردم را داریم، اضافه کرد: مسئولیت و تعهد نیروی انتظامی با پیام مقام معظم رهبری بالاتر رفت و این مهم به طور حتم در ادامه راه مشاهده خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در یازده ماه اخیر ۷۲ تن مواد مخدر کشف شده که با رشد ۳۵ درصدی همراه بود، عنوان کرد: بالغ بر یک هزار میلیارد تومان به باندهای قاچاق مواد مخدر ضربه وارد کردیم که از خانه های لوکس، طلا تا خودروهای خارجی را شامل می شود که در کشور امری بی نظیر بود.

وی با اشاره به اینکه از نظر ضریب امنیتی هرمزگان یکی از استان های امن کشور است، تصریح کرد: از روش های سنتی فاصله گرفتیم و براساس دانش روز پیش می رویم.

جعفری اضافه کرد: از ابتدای کرونا تاکنون در بیمارستان های نیروی انتظامی ۱۹ هزار خدمت و ۵۴۷ نفر بستری در بخش کرونا صورت گرفت و در بحث جمع آوری قلیان و طرح مساوات و همدلی و کشف احتکار اقلام بهداشتی توانستیم قدم های مهمی برداریم.

وی با تأکید بر اینکه با تشویش گران فضای مجازی برخوردهای مناسبی صورت گرفت و ۱۵ هزار و ۵۰۰ تارنمای مجرمانه کشف و برخورد صورت گرفت، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی همانطور که از نامش مشخص است دنبال کار جهادی است و با استفاده از نخبگان همواره نشان داده در مسیر جهادی قدم برداشته و سربلند بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان در پایان خبرگزاری ایسنا در هرمزگان را یاری گر نیروی انتظامی در برقراری آرامش و جلوگیری از برهم خوردن نظم عمومی دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha