• دوشنبه / ۵ آبان ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99080502800
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل:

کمبود تجهیزات چالش مهم هیئت تیراندازی با کمان اردبیل است

کمبود تجهیزات چالش مهم هیئت تیراندازی با کمان اردبیل است

ایسنا/اردبیل رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: مهم‌ترین مشکل و چالش این هیئت کمبود تجهیزات می‌باشد.

بهنام کمالی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: استان اردبیل کمانداران قوی و حرفه‌ای دارد که هرکدام تجهیزات حرفه‌ای گران‌قیمتی را خریداری کرده‌اند و برای شرکت در مسابقات و به‌دست‌آوردن جایگاه قابل‌قبول در سطح کشور برنامه‌ریزی کرده‌ایم. 
وی با بیان اینکه فعالیت بانوان استان در رشته تیراندازی با کمان خیلی پررنگ است، ادامه داد: بانوان استان اردبیل در بحث ورزشکار، داوری و مربیگری خیلی فعال هستند اما بااین‌حال راهکار لازم برای گذر از این چالش‌ها تأمین اعتبار و گشایش‌های مالی خواهد بود.
کمالی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا آسیب‌های جدی و چالش برانگیزی بر پیکره جامعه وارد کرده و به تبعیت از این موضوع اقتصاد کشور و استان هم با مشکلات اساسی دست‌به‌گریبان است، افزود: فعلاً در این شرایط دشوار بحث حمایت مالی تحت‌الشعاع قرار گرفته ولی بااین‌حال به روزهای آینده امیدواریم و در حال رایزنی با برخی از سرمایه‌گذاران هستیم.
رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل با بیان اینکه در سطح استان 55 نفر کماندار آقا و ۴۴ نفر کماندار بانو فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: ۳۵ نفر در شهرستان پارس‌آباد، ۲۵ نفر در شهرستان مشکین‌شهر، ۳۴ نفر در شهرستان اردبیل و ۵ نفر در شهرستان نمین فعال هستند.
کمالی با بیان اینکه در کل استان اردبیل ۱۳ نفر داور دارد که 4 نفر از آن‌ها آقا و مابقی خانم بوده و ۱۵ نفر مربی فعال داریم که ۴ نفر خانم و ۱۲ نفر آقا هستند، تشریح کرد: هیئت شهرستان اردبیل، پارس‌آباد، مشکین‌شهر، نمین، سرعین و گرمی فعال هستند و تصمیم داریم هیئت شهرستان خلخال، کوثر و نیر را هم را در آینده فعال کنیم.
وی با اشاره به اینکه فعلاً در حال سازماندهی کمیته‌های هیئت استان، ساماندهی و احیای شهرستان‌ها، برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سایت، برنامه‌ریزی برای تمرین، آموزش و برگزاری دوره‌ها هستیم، گفت: در حال تکمیل شناسنامه هیئت، تعامل با دستگاه‌های دولتی و دعوت از کمانداران و اعضای سابق برای فعالیت مجددشان در این رشته ورزشی هستیم.
کمالی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه رشته ورزشی تیراندازی با کمان یکی از رشته‌های المپیکی است و قهرمانی جهانی دارد، هرگونه سرمایه‌گذاری در این رشته خروجی مناسبی را برای ورزش کشور و استان در پی خواهد داشت اما برای جذب بخش خصوصی جهت اسپانسرینگ و تیم داری در این رشته می‌توانیم در آینده گام‌های خوبی رو برداریم و وارد مذاکره بشویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha