• سه‌شنبه / ۶ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99080603476
  • خبرنگار : 50107

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خبر داد

بهره‌برداری از ۳ پروژه آبرسانی به شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

بهره‌برداری از ۳ پروژه آبرسانی به شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از تکمیل و بهره‌برداری خط انتقال و تجهیز چاه آب شهرک‌های صنعتی کاشمر، کاویان و مشهد ۵  به مناسبت هفته پدافند غیر عامل خبر داد.

رضا شجاعی در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی محور شرق استان اظهار کرد: پروژه‌های زیرساختی و آبرسانی در شهرک‌های صنعتی این استان از اولویت اجرایی بالایی برخوردار بوده و تأمین، انتقال و تکمیل این پروژه‌ها با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده صورت می‌پذیرد.

وی افزود: این پروژه‌ها در مجموع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال با اجرا و تکمیل خط انتقال آب به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر و تجهیز دو حلقه چاه آب شهرک‌های صنعتی مشهد ۵ و فاز توسعه کاویان و کاشمر به انجام رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد : هفته پدافند غیر عامل فرصت ارزشمندی برای فرهنگ‌سازی و ترویج گفتمان این رویکرد در سال جهش تولید برای مدیران و کارکنان واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی است که این مهم با برگزاری دوره‌های آموزشی، رزمایش‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و توسعه صنعتی صورت خواهد پذیرفت.

شجاعی ادامه داد: سامانه یکپارچه مدیریت کیفیت در طراحی و نظارت، اجرا و تأمین آب، همگام با آخرین فناوری و استانداردهای جهانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود .

وی با اشاره به کیفیت و کمیت در اجرای پروژه‌های فنی و سرعت در انجام کارها تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه‌اندازی واحدهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، شجاعی خاطرنشان کرد: امسال نیز طرح‌های مختلف عمرانی پیش‌بینی شده که با مدنظر قرار دادن رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در کلیه طرح‌ها، پروژه‌ها، زیرساخت‌ها و رعایت اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با سرعت و کیفیت بالا اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha