• شنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99081005956
  • منبع : نمایندگی همدان

در پی تجمع دانشجویان در دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام شد؛

دانشگاه بوعلی گواهی معدل دانشجویان را اینترنتی صادر می‌کند

دانشگاه بوعلی گواهی معدل دانشجویان را اینترنتی صادر می‌کند

ایسنا/همدان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا خطاب به دانشجویان ورودی مقاطع تحصیلات تکمیلی گفت: گواهی معدل به صورت اینترنتی صادر می شود، لطفاً به دانشگاه مراجعه نکنید.

دکتر حسن ساری‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با علت تجمع دانشجویان در ساختمان مرکزی این دانشگاه اظهار کرد: این افراد، دانشجویانی هستند که برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های دیگر قبول شده‌اند و برای دریافت گواهی معدل خود به ساختمان مرکزی دانشگاه آمده اند.

وی با بیان اینکه دریافت گواهی معدل به صورت غیرحضوری توسط دانشکده ها انجام می‌شود و اصلاً نیازی به حضور دانشجویان در دانشگاه نیست، خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت گواهی معدل می‌توانند به دانشکده ها ایمیل بزنند و تقاضای خود را بیان کنند سپس گواهی درخواست شده برای دانشجو ایمیل می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا در رابطه با زمان آغاز سال‌تحصیلی جدید برای دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه، مطرح کرد: آغاز سال‌تحصیلی برای دانشجویان ورودی تمام مقاطع تحصیلی ۱۷ یا ۲۴ آبان‌ماه خواهد بود و زمان پایان ترم ۹۹۱ برای این دانشجویان نیز حدود سه هفته دیرتر از ورودی سال‌های قبل است.

مدیر خدمات آموزشی دانشگاه بوعلی سینا نیز به خبرنگار ایسنا گفت: در سایت دانشکده ها راه‌های ارتباطی اعم از شماره تلفن و ایمیل برای ارتباط با دانشکده ها به منظور دریافت گواهی معدل وجود دارد.

دکتر فرشاد دشتی اظهار کرد: افرادی که در ساختمان مرکزی دانشگاه حضور دارند، دانشجویانی بودند که هنوز تسویه حساب نکرده و مدرک خود را دریافت نکردند و اکنون گواهی معدل می‌خواهند چراکه باید این گواهی را به دانشگاه مقصدی که برای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش شده‌اند، ارائه دهند.

مدیر خدمات آموزشی دانشگاه بوعلی سینا تصریح کرد: گواهی معدل را با درخواست دانشجو از طریق ایمیل صادر می‌کنیم و اصلاً لزومی به حضور در ساختمان مرکزی دانشگاه نیست.

وی در رابطه با تعداد پذیرفته شدگان این دانشگاه در سال ۹۹، بیان کرد: تا زمانی که ثبت‌نام به اتمام نرسد آمار دقیقی نداریم اما تقریباً هر سال ۳۵۰۰ نفر در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه بوعلی سینا پذیرش می‌شوند.

به گزارش ایسنا، دانشگاه بوعلی سینا در اطلاعیه ای اعلام کرده است: با توجه به شیوع کروناویروس و به منظور حفظ سلامتی کلیه دانشجویان ورودی سال ۹۹، ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان به صورت غیرحضوری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha