• شنبه / ۱۰ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99081006112
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

معاون استانداری خراسان جنوبی مطرح کرد:

تاکید بر اجرای پروژه‌های سلامت محور در کمترین زمان ممکن

تاکید بر اجرای پروژه‌های سلامت محور در کمترین زمان ممکن

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بر اجرای پروژه‌های سلامت‌محور سربیشه در کمترین زمان ممکن تأکید کرد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، امروز شنبه 10 آبان در مراسم کلنگ‌زنی دو پروژه اورژانس جاده‌ای روستای حسین آباد غیناب و مرکز جامع سلامت روستای ماخونیک، اظهار کرد: با توجه به اهمیت این دو پروژه و نقشی که در ارتقاء سطح ایمنی محور ماهیرود دارند، از دانشگاه علوم پزشکی انتظار می‌رود این پروژه‌ها را در حداقل زمان ممکن اجرا کند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به جایگاه مرز ماهیرود در ترانزیت و صادرات کالا از استان، تصریح کرد: ماهیرود پتانسیل خوبی برای استان است و از آن جایی که رانندگان زیادی در این محور تردد می‌کنند لذا همه هدف ما این است که این افراد بدون حداقل ناراحتی از این مسیر گذر کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی به تلاش استاندار وقت خراسان جنوبی به منظور بهره‌گیری از هر موقعیتی برای رفع محرومیت از استان اشاره کرد و گفت: بهره برداری از ظرفیت دستگاه‌های حاکمیتی یکی از این راهکارها بود که در همین زمینه نیز از توان و ظرفیت کمیته امداد امام خمینی(ره) برای رفع محرومیت از بخش درح شهرستان سربیشه استفاده شد.

میرجعفریان افزود: علی‌رغم این که ماهیت کار کمیته امداد امام خمینی(ره)، اجرای برنامه‌های حمایتی است، اما در تحقق پروژه‌های عمرانی محرومیت زدا در بخش درح اهتمام ویژه‌ای داشت.

وی اظهار کرد: اجرای این دو پروژه سلامت محور نیز به عنوان بیست و پنجمین طرح عمرانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش درح، یکی از اقدامات قابل توجه این حوزه است که دانشگاه علوم پزشکی باید از این مشارکت استفاده کرده و پروژه‌ها را در حداقل زمان ممکن به نتیجه برساند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: ورود کمیته امداد امام خمینی(ره) به پروژه‌های عمرانی بخش درح، نشان از نگاه ویژه این حوزه به محرومیت زدایی از این منطقه است.

توسعه همه جانبه استان در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی

وی، همچنین در مراسم کلنگ زنی پروژه مرکز جامع سلامت روستای ماخونیک گفت: با اجرای پروژه‌های عمرانی عام المنفعه در تمامی مناطق، شاهد توسعه همه جانبه استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آن چه امروز در قالب پروژه های عمرانی در سطح استان در حال اجراست، بنا به تدبیر معتمدیان استاندار وقت و عنایت دولت در دستور کار دستگاه‌ها قرار گرفته است.

وی با تأکید بر رصد میدانی وضعیت تمامی مناطق استان توسط شخص استاندار، تصریح کرد: بازدیدهای میدانی مکرر سبب شد تمامی مشکلات و مسائل مناطق مختلف احصا شود و برای رفع همه آنها برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفت.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: انعقاد تفاهم نامه محرومیت زدایی از شهرستان‌های مرزی نهبندان، درمیان، سربیشه و زیرکوه با چهار دستگاه بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در همایش روز ملی روستا و عشایر سال 98 از نتایج این برنامه ریزی‌ها بود.

میرجعفریان افزود: در راستای همان تفاهم نامه‌ها، در بخش درح شهرستان سربیشه شاهد اتفاقات میمون و مبارکی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) هستیم.

وی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) پروژه‌های عمرانی بسیار خوبی در سطح بخش انجام داده که قابل تحسین است؛ اجرای پروژه 10 هزار واحد مسکن روستایی و 6 هزار واحد مسکن شهری اقشار کم درآمد نشان دهنده توجه نظام به مناطق محروم و اجرای عدالت اجتماعی است.

میرجعفریان یادآور شد: این اقدامات ارزنده، رضایت مندی مردم از خدمات و در نتیجه پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha