• یکشنبه / ۱۱ آبان ۱۳۹۹ / ۰۸:۱۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99081106549
  • منبع : بوشهر

حوادث انتظامی ۲۴ ساعت اخیر در بوشهر؛

از دستگیری عامل سرقت مسلحانه تا توقیف محموله قاچاق میلیاردی

از دستگیری عامل سرقت مسلحانه تا توقیف محموله قاچاق میلیاردی

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از دستگیری عامل سرقت مسلحانه در بخش کاکی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جهانبخش صیادی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه احشام در بخش "کاکی" شهرستان دشتی ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک نفر سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های فنی پلیس به یک فقره سرقت مسلحانه احشام در یکی از روستاهای بخش "کاکی" این شهرستان اعتراف کرد، ادامه داد: سارق پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی در پایان به شهروندان توصیه نمود: در صورت مشاهده تردد افراد ناشناس و مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف محموله میلیاردی قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف یک دستگاه خودرو اتوبوس و کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: در سال جهش تولید و به منظور حمایت از کالا و کارگر ایرانی، مبارزه با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت مهم مأموریتی در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفته است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: روز گذشته مأموران انتظامی در ایستگاه بازرسی شهید "موسوی" حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودرو اتوبوس به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بررسی های انجام شده از وسیله نقلیه توقیفی مقادیری لوازم برقی خانگی، نوشت افزار، لوازم آرایشی و انواع "پوشاک" خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اعلام اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش محموله قاچاق کشف شده ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کشف ۱۸ کیلوگرم تریاک در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس و کشف ۱۸ کیلوگرم "تریاک" خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید مصطفی خمینی (ره) بندو این فرماندهی در راستای اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و با ایجاد چتر اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو پژو پارس از محور مواصلاتی آن شهرستان به کرمانشاه  مطلع شدند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی حین کنترل خودرو های عبوری  محور مواصلاتی آن شهرستان، خودرو پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با بیان اینکه در بازرسی از خودرو توقیف شده ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به طور ماهرانه در کف خودرو کشف شد، عنوان کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha