• شنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99081710799
  • خبرنگار : 50034

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان صمت استان:

روغن جامد دو سه روز آینده در همدان فراوان می‌شود

روغن جامد دو سه روز آینده در همدان فراوان می‌شود

ایسنا/همدان سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تأمین ۱۰۰۰ تن روغن خوراکی در استان خبر داد و گفت: ظرف دو سه روز آینده روغن جامد به فراوانی در استان تأمین خواهد شد.

فراشی در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه در بازار هیچ گونه کمبودی از نظر کالا وجود ندارد، اظهار کرد: مدتی ورود روغن خام به کارخانجات روغن دچار وقفه شده بود اما این مشکل به سرعت برطرف شد و در حال حاضر روغن مایع به وفور در بازار وجود دارد و روغن جامد نیز ظرف دو سه روز آینده فراوان می شود.

وی تصریح کرد: مدت کوتاهی قفسه های فروشگاه ها خالی از روغن شد اما در حال حاضر قفسه همه فروشگاه های بزرگ استان پر شده است.

فراشی با بیان اینکه ۱۰۰۰ تن روغن خوراکی برای استان تأمین شده است، افزود: ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تن دیگر روغن خوراکی در روزهای آینده برای استان تأمین خواهد شد.

وی درباره افزایش قیمت حبوبات در بازار نیز ادامه داد: بخش عمده ای از حبوبات موجود در بازار کشور وارداتی است و قیمت ارز تأثیر عجیبی بر قیمت حبوبات داشته به طوریکه قیمت لپه در بازار بیش از ۲۰ درصد نسبت به سه ماه گذشته افزایش داشته است.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه عمده عدس موجود در بازار و بخش بزرگی از لپه کشور وارداتی است، خاطرنشان کرد: قیمت نخود نسبت به سه ماه گذشته ۱۶ درصد، لوبیا قرمز ۶ درصد، عدس ۱۲ درصد و لپه بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

فراشی با اشاره به اینکه حبوبات داخلی افزایش قیمت چندانی نداشته است، تأکید کرد: در بازار هیچ گونه کمبودی وجود ندارد البته افزایش قیمت وجود دارد اما کمبودی نداریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه کمبودی از نظر مرغ منجمد در بازار وجود ندارد، یادآور شد: روزانه ۴۰ تا ۵۰ تن مرغ منجمد در استان همدان توزیع می شود و کمبودی در این زمینه وجود ندارد بلکه تقاضا برای این کالا کم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha