• یکشنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99081811309
  • منبع : نمایندگی مرکزی

اعزام 127 طلبه جهادی همزمان با موج سوم کرونا در استان مرکزی

اعزام 127 طلبه جهادی همزمان با موج سوم کرونا در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله گفت: اعزام 127 طلبه جهادی در سطح استان از برنامه های مهم این سازمان بود که نهادهای حوزوی توانستند با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی در بحث آموزش و مهارت و پشتیبانی ستاد بحران، گام های خوبی بردارند.

بر اساس اعلام سپاه روح الله، حجت الاسلام ابوالفضل رجبی افزود: امروز در شرایط کنونی روحانیون انقلابی و طلبه های بسیجی همچون گذشته بر خود تکلیف دانسته اند که در کنار مردم باشند و تمام تلاش خود را تا ریشه کنی این ویروس منحوس به کار خواهند برد.

وی با بیان اینکه از ویژگی های یک طلبه تراز انقلاب اسلامی متعهد و مومن و دلسوز به آرمان های انقلاب بودن است، بیان کرد: امروز که در شرایط پیچیده و تهدیدهای همه جانبه دشمنان خارجی و نااهلان داخلی تلاش می شود انقلاب اسلامی در مسیر عزت و پیشرفت خود با اخلال مواجه شود جامعه روحانیت موظف به مقابله و دفاع از حریم و ارزش های انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله اظهار کرد: مردمی بودن و با مردم بودن از دیگر ویژگی های برجسته طلبه های در تراز انقلاب اسلامی است و باید با همت بیشتر و تقویت این مهم این مسیر بزرگ را طی کرد.

وی با بیان اینکه بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا ماموریت ها و اقدامات خود را در بخش های مختلف آغاز کرد، افزود: ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و گان بهداشتی از جمله ماموریت های ابتدایی این قشر بسیج بود.

حجت الاسلام رجبی در ادامه گفت: ماموریت دیگر بسیج طلاب و روحانیون استان توجه ویژه به اقشار آسیب دیده از این ویروس منحوس بود که با ورود خیرین و نیکوکاران در چند مرحله به صورت گسترده برگزار شد که در آخرین مرحله 1187 بسته کمک مومنانه در اختیار مردم قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله از جدیدترین اقدام این قشر بسیج با عنوان واحد امداد و سلامت خبر داد و گفت: پاسخگویی به مسائل شرعی، عملیات روانی، فضای مجازی، ارتباط با قشر جوان و نوجوان و امداد و معیشت از جمله اهداف این واحد جدید در این قشر بسیج خواهد بود.

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات این مجموعه راه اندازی گروه آمران سلامت با همکاری هلال احمر استان و استقرار در سطح استان بوده که کمک شایانی در پیشگیری و مراقبت از سلامت عموم جامعه خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha