• چهارشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99082114257
  • خبرنگار : 50084

آمار تجهیز خانه‌های ورزش روستایی خراسان رضوی به ۸۰ رسید

آمار تجهیز خانه‌های ورزش روستایی خراسان رضوی به ۸۰ رسید

ایسنا/خراسان رضوی آمار کل تجهیزخانه‌های ورزش روستایی خراسان رضوی از ابتدای سال جاری تا کنون به عدد ۸۰ رسیده ‌است.

مراسم مرحله پنجم توزیع تجهیزات ورزشی ویژه ۲۸ خانه ورزش روستایی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با حضور صالحی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، عباس زاده، معاون دفتر امور روستایی استانداری، فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، خوش باطن، رییس هیات ورزش روستایی و دیگر مسئولان مربوطه در محل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد و در مجموع آمار کل تجهیز خانه های ورزش روستایی از ابتدای سال جاری تا کنون به عدد ۸۰ رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در پی تفاهم‌نامه ای که بین شورای هماهنگ مبارزه با مواد مخدر، دفتر روستایی و شورای استانداری و اداره کل ورزش و جوانان منعقد شده، تا پایان سال قرار است ۱۵۰ خانه ورزش روستایی تجهیز و به بهره برداری برسد که تاکنون ۸۰ خانه ورزش روستایی به وسایل ورزشی تجهیز شده اند.

فتاحی افزود: سال گذشته نیز در پی همین تفاهم‌نامه توانستیم ۳۲۰ خانه ورزش روستایی را تجهیز کنیم که شاخص خیلی خوبی در سطح کشور بود و امیدواریم این روند ادامه دار باشد و مردان و زنان روستایی از این امکانات به نحو احسن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر روستاییان و دهیاران از این اقدام استقبال کرده‌اند و اگر کرونا اجازه دهد، برای اولین بار المپیک ورزش خانه‌های روستایی را در استان برگزار خواهیم کرد. البته اگر شرایط مهیا شود، مسابقات بین خانه های ورزش روستایی را هم مدنظر داریم.

وی درباره هزینه‌های انجام شده برای خانه های ورزش روستایی اظهار کرد: مکان خانه‌های ورزش روستایی از سوی دهیاران تهیه و مناسب سازی می‌شود و برای تجهیزات ورزشی ۸۰ خانه ورزش روستایی هم در حدود ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فتاحی همچنین درباره جایگاه استان در تجهیز خانه های ورزش روستایی افزود: آمار مشخصی وجود ندارد، اما این را می‌دانیم که سال گذشته جزو استان‌های برتر کشور در تجهیز خانه‌های ورزش روستایی بوده‌ایم.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha