• پنجشنبه / ۲۲ آبان ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99082215123
  • خبرنگار : 50175

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی برنامه‌های عتبات عالیات

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی برنامه‌های عتبات عالیات

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به مشارکت مردم لرستان در بازسازی عتبات عالیات، گفت: می‌توان از ظرفیت فضای مجازی جهت اقدامات و برنامه‌های عتبات عالیات و همچنین جمع‌آوری نظرات و پیشنهادات و ارتباط با مردم بهره گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جلسه مشترک اعضای هیئت‌امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان که امروز ۲۲ آبان‌ماه در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش‌آمده به‌دلیل کرونا می‌توان از ظرفیت فضای مجازی جهت اقدامات و برنامه‌های عتبات عالیات و همچنین جمع‌آوری نظرات و پیشنهادات برای ادامه کار و ارتباط با مردم بهره گرفت.

وی با بیان این‌که تعیین افرادی در ادارات و واحدهای صنفی جهت برقراری ارتباط بین عتبات ادارات و واحدهای صنفی امری ضروری است چراکه شعائر الهی راهنمایی به سمت دین خدا هستند، افزود: شرکت در بازسازی عتبات عالیات، احترام گذاشتن و رعایت شان ائمه تعظیم شعائر الهی، علامت حرکت به سمت خداوند و نوع مهرورزی به ائمه است.

شاهرخی با بیان این‌که گسترش احادیث، عمل به توصیه و شرکت در بازسازی بارگاه ائمه‌اطهار(ع) نوعی مهرورزی است، تصریح کرد: پیامبر اسلام(ص) در حدیثی خطاب به امام علی(ع) می‌فرمایند: خداوند قبر تو و فرزندانت را قطعه‌ای از بهشت قرار داده بر همین اساس کسی‌که در بازساری عتبات عالیات شرکت می‌کند گویا قطعه‌ای از قطعات بهشت را در همین دنیا برای خود تهیه می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که شرکت در بازسازی عتبات عالیات رزق و سفره معنوی است که گسترده شده و زمینه شرکت همه مردم برای بهره گرفتن از این سفره معنوی فراهم است، اضافه کرد: خوشبختانه مردم استان علی‌رغم مشکلات اقتصادی در بازسازی عتبات حضور مفید و ارزشمندی دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha