• دوشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۹ / ۱۸:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99090302590
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

یک مسئول خبر داد:

انجام بیش از ۷ هزار بازرسی از واحدهای صنفی خراسان جنوبی

انجام بیش از ۷ هزار بازرسی از واحدهای صنفی خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از انجام ۷۴۰۸ مورد بازرسی در دومین روز از اجرای محدودیت‌های گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرستان‌های قرمز این استان خبر داد.

علی تهوری، امروز دوشنبه سوم آذر به خبرنگاران گفت: این تعداد بازرسی توسط ۴۹ تیم متشکل از بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بازرسان این سازمان در دوم آذر ماه انجام شد.

به گزارش ایسنا، وی با تشکر از همراهی اصناف در اجرای طرح محدودیت‌های جدید که از اول آذر در سراسر کشور آغاز شد، افزود: طی روز گذشته، فقط چهار واحد صنفی به علت فعالیت در این استان پلمب شد که این همراهی مسئولانه جای قدردانی دارد.

تهوری تصریح کرد: کماکان سامانه تلفنی ۱۲۴ معاونت بازرسی این سازمان آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردم در این خصوص است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی شب گذشته نیز از بازار و روند تعطیلی واحدهای صنفی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهر بیرجند بازدید کرد.

عباس جرجانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز پیام تقدیر و تشکری از جامعه اصناف و بازاریان استان صادر کرد. در این پیام آمده است:

جامعه بزرگ اصناف استان با تعامل، همراهی و همکاری ارزشمند خود با دست‌اندرکاران نظام سلامت، کمک شایانی به کنترل بیماری کرونا می کنند، بی‌تردید بدون همراهی این قشر عظیم، مهار بیماری کووید ۱۹ میسر نمی‌شود.

لذا از تمامی فعالان جامعه اصناف و بازاریان عزیز که با اجرای طرح عدم فعالیت گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در راستای محدودیت اجتماعی و قطع زنجیره بیماری کرونا ما را یاری می‌نمایند تقدیر و تشکر می‌نمایم و از خدای بزرگ سربلندی و موفقیت آنان را مسئلت دارم.

امیدوارم هرچه زودتر، با مهار کامل بیماری کرونا، شاهد سلامتی همه مردم و شادابی و پویایی اصناف و بازاریان و یکایک کسبه و مردم عزیز کشورمان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha