• چهارشنبه / ۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99090503995
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان:

مردم ثمرات کار نیروی انتظامی را در ایجاد امنیت و آرامش جامعه احساس می کنند

مردم ثمرات کار نیروی انتظامی را در ایجاد امنیت و آرامش جامعه احساس می کنند

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت، گفت: مردم ثمرات کار این نیرو را در ایجاد امنیت و آرامش جامعه احساس می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان با تأکید بر تجارب انتظامی و ارزنده فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: همه باید سعی کنیم امنیتی پایدار و به حق برای مردم استان برقرار کنیم و نیروی انتظامی با توانی که دارد اجازه ورود و تعرض دشمنان به مرزها را نخواهد داد که خوشبختانه تاکنون به موفقیت های خوبی دست یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: همه باید درک عمیقی از مسائل دینی و الهی داشته باشیم و با واقعیت مبانی عقیدتی آشنا شویم که بتوانیم با انحرافات مقابله و شبهات ایجاد شده توسط دشمنان ایران اسلامی را خنثی کنیم.

توفیقات پلیس در سایه اعتماد مردم  می شود

سردار طاهری نیز در این دیدار بیان داشت: اعتماد مردم به پلیس برای ما بسیار مهم است چرا که خدمت مطلوب و رسیدن به توفیقات بسیار فقط با اعتماد مردم به پلیس و در مقابل اعتماد پلیس به مردم حاصل می شود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان گزارش اقدامات موفقیت آمیز اخیر پلیس استان، افزود: در موضوع  سرقت اولویت فرماندهی انتظامی استان پیشگیری و در مرحله بعد برخورد قاطع و سخت با سارقان، مجرمان و اعضای باندهای سرقت است که خوشبختانه در این زمینه موفقیت های خوبی کسب کرده ایم.

این مقام ارشد انتظامی به موضوع جرایم جنایی اشاره کرد و گفت: پرونده های جرایم جنایی به صورت ویژه و به سرعت  توسط کارآگاهان پلیس استان بررسی می شود و در این رابطه هم تاکنون قاتلان و عاملان جرایم جنایی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

وی به موضوعات و برخی جرایم شبکه های اجتماعی اشاره و افزود: با اقدام به موقع و تجارب کارشناسان پلیس فتا استان مجرمان این گونه شبکه ها که آرامش فکری و روانی مردم را بر هم می زنند، شناسایی و دستگیر شده اند.

سردار طاهری در ادامه به همدلی و همراهی قبایل و طوایف با یکدیگردر استان تاکید کرد و افزود: همراهی و همدلی طوایف برای ما و برای مجموعه استان حائز اهمیت است و در این موضوع در حال جمع آوری تحلیل هستیم که امیدواریم با همراهی و همفکری ریش سفیدان و بزرگان طوایف این همدلی بیش از گذشته در استان افزایش و گسترش پیدا کند.

فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان در پایان اظهار داشت: افتخار ما استفاده از نظرات و رهنمودهای ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان در پیشبرد امور که حقیقتا چیزی جز خدمات رسانی مطلوب به مردم عزیز و امنیت پایدار استان است، نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha