• سه‌شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99091108428
  • خبرنگار : 50165

افزایش ۷ درصدی پرونده‌های تخلف صنفی و خدماتی در زنجان

افزایش ۷ درصدی پرونده‌های تخلف صنفی و خدماتی در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در هشت ماهه امسال تعداد پرونده‌های ورودی تخلف صنف و خدمات ۷ درصد افزایش داشته است.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هشت ماهه امسال ۲۶۸۵ فقره پرونده تخلف صنفی و خدماتی در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده که تعداد پرونده‌های تخلف صنفی و خدماتی تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۷ درصد افزایش دارد.

وی افزود: جریمه این تعداد پرونده تخلف صنفی و خدماتی، بیش از ۲۴ میلیارد تومان است و که بالطبع با افزایش تعداد ورودی پرونده‌ها، میزان جریمه ثبت شده نیز افزایش می‌یابد.

این مسئول با بیان اینکه در هشت ماهه امسال گران‌فروشی و صادر نکردن فاکتور فروش بیشترین تخلف اصناف استان به لحاظ فراوانی است، ادامه داد: در حال حاضر همه بازرسان و روسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان در آماده‌باش هستند و پرونده‌های واصله، به سرعت بررسی و احکام آن صادر می‌شود.

ممیزی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی زنجان، با هرگونه گران‌فروشی و افزایش قیمت کالا مقابله کرده و با متخلفان برخورد می‌کند؛ ولی با توجه به گستردگی اصناف، از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، یادآور شد: در سال جاری هم تعزیرات حکومتی استان از انبارهای کالا و خدمات  بازرسیهای محسوس و نامحسوسی داشته که دراین بازه زمانی تخلفات در بخش بهداشت هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر شده و شرایط کرونایی این تخلفات را تشدید کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.