• سه‌شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 99091108845
  • منبع : نمایندگی علوم پزشکی تهران

کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم بافت به صورت زنده پخش می‌شود

کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم بافت به صورت زنده پخش می‌شود

با برگزاری مجازی هفتمین کنگره ملی و پنجمین کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم بافت توسط پژوهشکده زخم و ترمیم بافت سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، سخنرانی‌ها و قسمت های این کنگره سه روزه به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا ، ابوالفضل امینی هرندی، با اشاره به همه‌گیری کووید ۱۹ و برگزاری این دوره از کنگره به‌صورت مجازی درباره راه‌های حضور مجازی در این کنگره گفت: با توجه به اهمیت موضوع زخم خصوصا زخم های مزمن، رئیس و دبیران کنگره بسترهای مجازی در دسترس عموم مردم را برای برگزاری و استفاده هرچه بهتر علاقه‌مندان انتخاب کردند.

امینی هرندی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند به صورت زنده، علاوه بر پایگاه اطلاع رسانی سازمان جهاد علوم پزشکی تهران به نشانی http://tv.jdtums.ir سخنرانی‌ها و همه قسمت‌های این کنگره سه روزه را در اینستاگرام به آدرس http://instagram.com/jdtums.ir  و آپارات نیز به آدرس https://www.aparat.com/jdtums/live مشاهده کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران افزود: بر این اساس علاقه‌مندان حضور در این کنگره ضمن استفاده از بسترهای اعلام شده می‌توانند برای ثبت نام رایگان و دریافت سایر اطلاعات از جمله دریافت گواهی حضور به سایت کنگره به نشانی wtrc.ir مراجعه کنند.

گفتنی است که این کنگره با حضور ۱۶ پژوهشگر برتر بین‌المللی از کشورهای مختلف آمریکا، کانادا، آلمان، افریقای جنوبی، استرالیا، مالزی و پاکستان و ۳۲ سخنران مدعو از اساتید و پژوهشگران مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی معتبر کشور طی سه روز از ۱۲ تا ۱۴ آذرماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، دکتر شهریاری رییس کمیسیون بهداشت مجلس، دکتر طیبی رییس جهاد دانشگاهی، دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، دکتر قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی و دکتر پورعابدی معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی از مهمانان افتتاحیه، همچنین دکتر ظفرقندی رییس کل سازمان نظام پزشکی و دکتر باقر لاریجانی رئیس پژوهشکده علوم غدد و متابولیسم  و دکتر ده‌مرده‌ای رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری از سخنرانان روز اول کنگره خواهند بود.

علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات بیشتر را از سایت کنگره زخم و ترمیم بافت یا بخش کنگره سایت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران دریافت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha