• جمعه / ۱۴ آذر ۱۳۹۹ / ۱۹:۴۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99091410831
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور؛

رنگ دربی اصفهان طلایی شد

رنگ دربی اصفهان طلایی شد

ایسنا/اصفهان هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با دربی حساس و مهم دو تیم ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان همراه بود.

در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور امروز (جمعه- ۱۶ آذرماه) تیم فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه صفائیه مبارکه میزبان ذوب آهن اصفهان بود که در پایان سپاهان با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

مدایم زاده برای این دیدار ترکیب، زهرا خواجوی، ندا اقبال، مینا داوودی، رقیه شهبازی، وحیده ایثاری، سارا سبزواری، سحر زمانی، سارا ظهرآبی نیا، مرضیه نیکخواه، نگین ایزدی و شیوا فاضلی را به میدان فرستاد.

در مقابل مهناز امیر شقاقی که بعد از مدت ها دوری از فوتبال با سپاهان به میادین برگشته از ترکیب اولیه زهره کودایی، میترا نظری، فاطمه اردستانی، کوثر کمالی، زهرا کیانی، شقایق روزبهان، مریم رهیده، فاطمه عادلی، هاجر دباغی، معصومه همتی، هادیه کر و نرگس سبکتکین استفاده کرد.

در حالی که دو تیم از دروازه بانان ملی پوش درون دروازه خود استفاده می کنند، سعی کردند تا با احتیاط و کمترین اشتباه خود را به دروازه ها نزدیک کنند.

نگین زندی که هفته گذشته با زدن ۲ گل خود را به عنوان یکی از مدعیان خانم گلی این فصل معرفی کرد در دقیقه ۶ سومین گل این فصل خود و اولین گل دربی اصفهان را وارد دروازه سپاهان کرد تا حساسیت بازی را دو چندان کند. در ادامه و با فشار زیاد شاگردان امیرشقاقی مدافعان ذوب آهن با اشتباه در محوطه جریمه تن به پنالتی دادند و در ادامه نیز به تصمیم داور معترض شدند. شقایق روزبهان دقیقه ۲۶ گل تساوی طلایی پوشان را وارد دروازه خواجوی کرد تا نوار دقایق کلین شیت زهرا خواجوی پاره شود. ذوبی ها در ادامه توسط مرضیه نیکخواه در دقیقه ۳۱ به گل دوم رسیدند تا نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوب آهن به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان مدایم زاده در همان دقایق ابتدایی صاحب یک ضربه ایستگاهی نزدیک به محوطه جریمه شدند که کودایی آن را دفع کرد تا در ضد حمله سپاهانی آن را توسط فاطمه اردستانی به گل تساوی خود تبدیل کنند.

در ادامه هر دو تیم صاحب موقعیت شدند که نتوانستند از آن استفاده کنند، در حالی که داور برای نیمه دوم ۴ دقیقه وقت اضافی اعلام کرد این سپاهانی ها بودند که با گل شیدا تخشا که دوباره به میدان برگشته به برتری رسیدند تا اولین ۳ امتیاز خود را در جدول ثبت کنند.

در جریان این دیدار یکی از کمک داوران از ناحیه مچ پا آسیب دید و داور چهارم جایگزین وی شد. همچنین به دلیل بازی پر برخورد دو تیم داور بارها از کارت خود استفاده کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha