• شنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۹ / ۰۴:۰۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99091510881
  • منبع : بوشهر

فعالیت مدارس با تصمیم شورای مدرسه و با اولویت آموزش حضوری است

فعالیت مدارس با تصمیم شورای مدرسه و با اولویت آموزش حضوری است

ایسنا/بوشهر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر در اطلاعیه ای از تصمیم گیری شورای مدرسه درباره شیوه آموزش در هفته آینده خبر داد.

در متن اطلاعیه صادر شده از سوی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است:

بسمه تعالی

به اطلاع می رساند با توجه به تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا و تغییر وضعیت همه شهرستان‌های استان به نارنجی یا زرد، شیوه فعالیت مدارس از روز شنبه 15 آذر تا پایان هفته بر عهده شورای هر مدرسه و بر اساس بخشنامه های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش است.

همانطور که در اطلاعیه های قبل اعلام گردید، اولویت برگزاری کلاس ها به شکل حضوری می باشد.
در صورت تصمیم شورای مدرسه به روش حضوری، رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است.

گفتنی است تعیین وضعیت های سه گانه "زرد"، "نارنجی" و "قرمز" بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا و به صورت هفتگی توسط وزارت بهداشت اعلام می گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۹-۱۵ ۰۹:۵۵

با سلام تعطیلی مدارس بزرگترین ضربه به پیکر تعلیم و تربیت بود و متاسفانه کسی هم نیست که آسیبهای بدتر از کرونای تعطیلی مدارس را بررسی کند. بیماریهای روحی و روانی دانش اموزان در اثر ورودبه فضای مسموم مجازی، آسیبهای اخلاقی و دینی و اجتماعی فرهنگی به دانش آموزان در اثر قضای مجازی، بیماری های آرتروز گردن و دیسک گردن و ضعف بینایی در اثر استفاده از موبایل و تبلت و آسیبهای دیگر جسمی و روحی که کسی هم مسئولیت این خسارتها را به گردن نمی گیرد. رواج تنبلی و تقلب و... در بین دانش آموزان و عدم انگیزه برای اهمیت علم و دانش و مدرسه و معلم.