• شنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99091511469
  • خبرنگار : 50046

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کاهش آمار کشته‌ها در محورهای خراسان‌شمالی با اجرای طرح محدودیت های کرونایی

کاهش آمار کشته‌ها در محورهای خراسان‌شمالی با اجرای طرح محدودیت های کرونایی

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای طرح محدودیت تردد، یک هزار و ۹۹۷ نفر جریمه شده اند، گفت: پلیس با قدرت و قوت اقدامات قانونی خود را برای تداوم سلامتی و امنیت جامعه در دستور کار دارد.

سردار علیرضا مظاهری اظهارکرد: محدودیت های تردد برابر تشخیص ستاد ملی و استانی کرونا و همچنین سلسله مراتب فرماندهی ناجا یک هفته دیگر نیز تمدید شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی با اشاره به اینکه همکاری و همراهی شهروندان در طول اجرای طرح محدودیت تردد بسیار اثر گذار بوده است، افزود: این همکاری و همراهی خوب شهروندان به گونه ای بود که با کاهش چشمگیر آمار کشته ها همراه بودیم و انتظار می رود تا این همراهی ها تداوم داشته باشد.

مظاهری با بیان اینکه نیروی انتظامی در شهرهای قرمز و نارنجی، محدودیت هایی را اعمال کرده است، تصریح کرد: در این شهرها تردد خودروهای غیربومی ممنوع و در شهرهایی که قرمز بودند نیز از ساعت ۹ شب تا چهار بامداد تمام تردد ها ممنوع هستند.

وی ادامه داد: در طول اجرای این طرح یک هزار و ۵۰۰ فقره جریمه دو میلیون ریالی، تعداد ۱۸۴ فقره جریمه پنج میلیون ریالی و تعداد ۲۵۹ فقره هم جریمه ۱۰ میلیون ریالی برای رانندگان متخلف که توجه ای به اجرای این محدودیت ها نداشتند، صادر شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و ۹۹۷ نفر در طول اجرای این طرح جریمه شده اند، گفت: اگر چنانچه این همکاری ها وجود نداشته باشد اقدامات قانونی پلیس برای سلامتی و خصوصا امنیت مردم با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: اماکن و مسئولان صنوف نیز در این مدت همکاری بسیار خوبی داشتند که انتظار می رود این همکاری و همراهی ها با نهایت جدیت تداوم داشته باشد.

مظاهری همچنین از پلمپ ۷۹ صنف متخلف در این مدت خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این طرح ۲ هزار و ۸۹۳ مورد بازدید از اصناف انجام شده که به یک هزار و ۱۹۰ صنف نیز تذکر لازم ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ هزار و ۸۸۹ مورد تذکر لسانی نیز به رانندگان خودروها داده شده، تصریح کرد: از تمام شهروندان و افرادی که از مسیر این استان در حال تردد هستند انتظار داریم تا با ماموران پلیس راه و راهور و عوامل انتظامی که به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام وظیفه هستند، همکاری لازم و مستمر را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha