• دوشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99091713124

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس:

از سرمایه‌گذاران برای احداث جایگاه سوخت حمایت می‌کنیم

از سرمایه‌گذاران برای احداث جایگاه سوخت حمایت می‌کنیم
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس مدیر شرکت پخش فرآوردهای نفتی فارس اعلام کرد که این شرکت آماده حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در ساخت و توسعه جایگاه‌های سی ان جی است.

امیر بنی‌کریمی افزود: متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به واحد بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس واقع در شیراز، خیابان حافظ یا پایگاه اینترنتی به نشانی www.fars.niopdc.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی فارس، بنی‌کریمی گفت: ایجاد زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه گذار، مکان یابی اصولی برای ساخت جایگاه جدید در استان و ارتقاء کمی و کیفی جایگاه‌های موجود از برنامه‌های این منطقه در راستای جایگزینی سوخت‌های پاک و غیر آلاینده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با توجه به سهم ۶.۴ درصدی استان از مصرف گاز سی ان جی در کشور، توسعه جایگاه‌های سی ان جی و استفاده بیشتر از این سوخت از اولویت‌های این منطقه بوده و زمینه‌های جذب سرمایه گذار در این حوزه مهیا است.

بنی کریمی، پاک، ایمن وارزان بودن را سه ویژگی مهم گاز سی ان جی اعلام کرد و افزود: روزانه به طور میانگین یکصد و ۵۰ هزار خودور در استان از این سوخت استفاده می‌کنند که این مهم از طریق ۱۲۹ باب جایگاه فعال سی ان جی در سطح فارس محقق شده است.

او همچنین با اشاره به این مطلب که معادل مصرف روزانه گاز سی ان جی در مصرف بنزین صرفه جویی می‌شود، اظهار کرد: در آبان ماه امسال ۴۸ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده که سهم قابل توجهی در کاهش آلودگی هوا بویژه در کلان شهر شیراز داشته است.

بنی‌کریمی، سهم فارس از تعداد کل جایگاه‌های سوخت سی ان جی کشور را ۵.۵ درصد بیان کرد و گفت: تعداد دیسپنسر و نازل‌های فعال در استان به ترتیب ۳۹۵ دستگاه و ۷۹۰ نازل است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: ۱۵ باب جایگاه سی ان جی در راستای جایگزینی سوخت‌های پاک و غیر آلاینده در استان فارس در حال ساخت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha