• سه‌شنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99091814102
  • خبرنگار : 50175

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی(ره) :

دوران دانشجویی یکی از دوران طلایی زندگی است

دوران دانشجویی یکی از دوران طلایی زندگی است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی(ره) گفت: دوران دانشجویی یکی از دوران طلایی زندگی است.

حسن مروتی در مراسم ویژه گرامیداشت روز دانشجو که امروز ۱۸ آذرماه به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: روز دانشجو را به دانشجویان کشور به‌خصوص دانشجویان دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی(ره) و اساتید تبریک عرض می‌کنم و جا دارد شهادت مظلومانه دانشمند ارزشمند جناب آقای دکتر محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت عرض کنم.

وی در مورد ترور دانشمندان ایران و به‌ویژه دانشمندان هسته‌ای صحبت کردند و یاد و خاطره همه این بزرگواران را گرامی داشتند.

رئیس دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی(ره) تصریح کرد: دوران دانشجویی یکی از دوران طلایی زندگی است. در این دوره توشه‌ای برای انسان فراهم می‌شود که تا آخر عمر با او خواهد بود. هرچه در این دوران مراقبه کنید و از مراقبه‌های دینی، شرعی و مذهبی کمک بگیرید، هدف خداوند باری تعالی برای خلقت را محقق می‌کنید.

مروتی خاطرنشان کرد: اگر به مسائل حاشیه‌ای فضای مجازی وارد شدید از هدف اصلی خود دور شده‌اید که این یکی از اهداف دشمن برای عدم پیشرفت ما است.

وی اضافه کرد: ما در شرایط کرونایی هستیم و باید حداقل‌ها را انجام دهیم، برگزاری همین جشن روز دانشجو جزئی از آن حداقل‌ها است که ما خواستیم بگوییم به یاد شما هستیم و روز دانشجو برای ما مهم است.

دکتر مهدی چگنی مسئول بسیج اساتید نیز در این مراسم، اظهار کرد: جایگاه دانشجو بسیار والاست و دانشجو باید قدر خود را بداند.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین سراقی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در این مراسم اظهار کرد: فعالین فرهنگی و سیاسی، فعالین کانون‌های ادبی و هنری و انجمن‌های علمی که در دانشگاه حضور دارند، حقیقتاً زینت دانشگاه هستند و حضور آن‌ها رونقی برای دانشگاه به بار می‌آورد، شوق‌وذوق ما حضور آن‌ها در دانشگاه است با همه مشکلاتی که وجود دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha