• پنجشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99092721304
  • خبرنگار : 50145

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

۶۰۰ پرس غذای گرم در پلدشت توزیع شد

۶۰۰ پرس غذای گرم در پلدشت توزیع شد

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی بهداشتی، ۱۶۰ بسته‌ی کیف لوازم و تحریر و ۶۰۰ پرس غذای گرم امروز همزمان با ۸ سری جهیزیه به نوعروسان و نیازمندان پلدشت توزیع شد.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی امروز ۲۷ آذرماه در حاشیه اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان در گفت و گو با ایسنا از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا ویروس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: افراد آسیب دیده از ویروس کووید ۱۹ در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شناسایی و امروز این تعداد بسته معیشتی بهداشتی با آنها تعلق گرفت.

وی همچنین افزود: ۸ سری جهازیه به نوعروسان نیازمند پلدشت نیز امروز با حضور خانواده ها و همچنین مسئولین شهرستان اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی تمامی کالای های خریداری شده ایرانی و از کیفیت بالا برخوردار است.

وی گفت: برای توزیع این بسته های معیشتی و جهیزیه ها از محل اعتبارت قرارگاه حمزه سیدالشهداء، فرماندهی سپاه شهدای استان و خیرین بزرگوار مبلغ ۵ میلیارد ریال  اعتبار هزینه شده است.

سرهنگ یوسفی در ادامه از مردم خیر و نه دوست شهرستان خواست تا در این روزهای سخت همدم و همیار سایر افراد جامعه باشند و با اهدایی کمک های خود همنوعان خود را مساعدت کنند.

وی در ادامه همچنین با تاکید براینکه در اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  ۱۶۰ کیف و لوازم التحریر در بین دانش آموزان بی بضاعت پلدشت و ۶۰۰ پرس غذای گرم در بین اقشار آسیب دیده نیز توزیع شدف افزود:  بر اساس هماهنگی که با نهادهای حمایتی به عمل آمده و شناسایی دقیقی که صورت گرفته فهرست دقیقی از نیازمندان تهیه شده که با رعایت شخصیت و احترامات کریمانه این کمک ها به دست مردم عزیز و نیازمند خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha