• پنجشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99092721310
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مسئولیت پذیری در بین مدیران باید تقویت شود

مسئولیت پذیری در بین مدیران باید تقویت شود

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: وحدت حوزه و دانشگاه می تواند تحول آفرین باشد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۲۷ آذرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه تصریح کرد:  در صورتیکه حوزه و دانشگاه بتوانند مباحث روز جامعه را با همکاری و تعامل باهم پیش ببرند، تحول اساسی در جامعه شکل خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه مسئولین باید دستورات رهبری را عملیاتی کنند، تصریح کرد: عمل به منویات رهبری باید در دستور کار مدیران رده بالای کشوری و مسئولین در جهت رفع مشکلات جامعه و مردم قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به هزینه‌های بالای درمان نازایی نیز بیان کرد: برخی از هزینه‌ها در این راستا نابجاست و شاهدیم بعضی از مراکز هزینه‌ها را افزایش می‌دهند اما همه مردم قادر به تامین هزینه های مذکور نیستند که باید به این مسئله رسیدگی شود.

وی ادامه داد: همچنین سقط جنین نیز از مباحث مهمی است که باید علوم پزشکی با نظارت حداکثری خود بر مراکز بهداشت و درمان مانع از بروز تخلف شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مباحث مربوط به جهش تولید و لزوم توجه به منویات رهبری در این راستا تصریح کرد: همه مسئولین باید از عزم خود را جزم کنند تا مسئله جهش تولید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود چرا که عمدتا راهکارهای علمی وجود دارد و در واقع مشکل اصلی در عدم موفقیت جهش تولید، مشکل فرهنگی است.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد:  باید عزم و اراده مدیران در این راستا تقویت شود تا شاهد نتایج مطلوبی بیشتری در جامعه باشیم.

وی بااشاره به تاکید اسلام بر مسئله مسئولیت پذیری و مشارکت در کارهای اجتماعی افزود:  مسئله مسئولیت پذیری و مشارکت در امور در بین مدیران باید تقویت شود و سپس به سطح جامعه تسری یابد چرا که اگر مسئولیت پذیری به یک فرهنگ عمومی بدل شود شاهد اتفاقات بسیار خوبی در جامعه خواهیم بود.

امام جمعه ارومیه به مسئله معیشت و مشکلات مردم جامعه اشاره کرد و گفت: همه دست‌اندرکاران و مدیران باید همت خود را بیشتر کنند و با عزم و اراده جهادی در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha