• شنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99092922513
  • خبرنگار : 50189

در دهمین رزمایش کمک‌های مومنانه صورت گرفت

توزیع ۲۵۰۰ سری لوازم خانگی و ۲۲ هزار بسته لوازم فرهنگی در کرمان

توزیع ۲۵۰۰ سری لوازم خانگی و ۲۲ هزار بسته لوازم فرهنگی در کرمان

ایسنا/کرمان در دهمین رزمایش کمک‌های مومنانه ارتش جمهوری اسلامی با همکاری کمیته امداد ۲۲ هزار بسته فرهنگی و ۲۵۰۰ سری لوازم خانگی به ارزش ۱۳ میلیارد تومان در بین محرومین کرمانی توزیع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر "علی زینی‌وند" استاندار کرمان عصر امروز ۲۹ آذرماه در حاشیه آئین دهمین مرحله کمک‌های مومنانه در آستانه ولادت حضرت زینت (س) و اولین سالگرد شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: نیروهای نظامی ما از جنس مردم هستند و هویت انقلاب اسلامی ما نیز همین است و شاهدیم این نیروها ضمن حفظ اقتدار و هویت نظامی، مسئولیت اجتماعی و مردمداری خود را فراموش نکرده‌اند.

وی نیروی نظامی کشور را یکی از قوی‌ترین نیروهای نظامی منطقه و دنیا دانست و در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره کمک‌های مومنانه بیان کرد: کمک‌های مومنانه یکی از کارهای خوبی است که نیروهای نظامی ما در این ایام شیوع کرونا انجام می‌دهند.

استاندار کرمان با بیان اینکه نیروهای نظامی در کنار مردم و همراه با مردم این اقدام خداپسندانه را انجام می دهند تصریح کرد: امروز ۲۲ هزار بسته فرهنگی و ۲۵۰۰ سری لوازم خانگی به ارزش ۱۳ میلیارد تومان در بین آسیب‌دیدگان توزیع خواهد شد.

"یحیی صادقی" مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این آئین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چند رزمایش کمک‌های مومنانه با همکاری ارتش، سپاه ثارالله و نیروی انتظامی‌ در استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به نیات خیرخواهانه ای که مجموعه پرسنل نیروهای نظامی دارند و بانک اطلاعاتی محرومین در حوزه اختیاری کمیته امداد است لذا ما این زمینه به آنها کمک کردیم و این کمک‌ها شامل سبد کالایی، لوازم‌التحریر، پوشاک و این سری لوازم منزل بوده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ارزش کمک‌های مومنانه امروز را ۱۳ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: امروز ۲۵۰۰ سری لوازم خانگی شامل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، بخاری و آبگرمکن و همچنین ۲۲۰۰۰ بسته لوازم التحریر اهدایی از بنیاد احسان که از زیر مجموعه‌های ستاد فرمان اجرایی امام (ره) است در مناطق محروم استان کرمان توزیع خواهد شد

وی ادامه داد: توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه نیز در برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان است که در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بین زوج های نیازمند کرمانی توزیع خواهد شد و برنامه‌های دیگری نیز برای حمایت از محرومین در دستور کار کمیته امداد است.

به گزارش ایسنا سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا نیز در این آئین گفت: امروز دهمین رزمایش کمک مومنانه ارتش جمهوری اسلامی با همکاری کمیته امداد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این اطمینان خاطر را به همه مردم می‌دهیم که همچنان که در کنار ماموریت‌های امنیتی خودمان مرزهای هوایی کشور را بسان عقاب تیز پرواز رصد می‌کنیم و به همین شدت نیز مانند یک شیری که در کمین شکار خودش نشسته مرزهای زمینی را رصد می‌کنیم و اجازه هیچگونه تحرک و ضربه‌ای بر علیه امنیت جمهوری اسلامی نخواهیم داد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا ادامه داد: خط قرمز ما مردم و منافع مردم است و هرجا مردم باشند ما در کنارشان حضور داریم و در سایه ‌سار فرماندهی بی بدیل انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، این کشتی انقلاب را به سرمنزل مقصود رسانده تا به دست صاحب اصلی خودش حضرت صاحب‌الزمان (عج) برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha