• پنجشنبه / ۴ دی ۱۳۹۹ / ۲۱:۲۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99100403236
  • خبرنگار : 50177

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی استان:

از مدافعان سلامت لرستان تقدیر شد

از مدافعان سلامت لرستان تقدیر شد

ایسنا/لرستان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی لرستان گفت: به مناسب میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و با حضور خدام مسجد مقدس جمکران با مدافعان سلامت در بیمارستان‌های شهدای عشایر و شهید رحیمی و تامین اجتماعی دیدار و از آنان تقدیر شد.

محمد احمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در سالروز میلاد حضرت زینب (س) پردیس علامه طباطبایی استان میزبان خدام مسجد مقدس جمکران بود که پرچم مقدس و اقلام متبرکه این مسجد را به همراه آورده بودند.

وی اضافه کرد: مراجعه و سرکشی به منزل شهید شاخص سید نورخدا موسوی و شهید رضا رستمی شهید مدافع حرم را داشتیم و با خانواده این شهدا دیدار کردیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی لرستان گفت: همچنین به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و با حضور خدام مسجد مقدس جمکران و " مسئولان واحد فرهنگی و اجتماعی پردیس علامه طباطبایی لرستان " با مدافعان سلامت دیداری در شهرستان خرم‌آباد داشتیم.

احمدی از برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی در پردیس علامه طباطبایی به صورت مجازی خبر داد و گفت: مراسم با همکاری مسئولان دانشگاه فرهنگیان و واحد فرهنگی و اجتماعی پردیس علامه طباطبایی و دفتر نهاد رهبری و کانونهای پردیس علامه طباطبایی" برای دانشجویانی که تازه ازدواج کرده بودند برگزار شد.

وی عنوان کرد: با مراجعه به بیمارستان‎های شهدای عشایرو تامین اجتماعی و شهید رحیمی بهمراه خدام مسجد جمکران از مدافعان سلامت استان تقدیر کردیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی لرستان از مراجعه به منزل حجت‌الاسلام احمدی چگنی به عنوان شخصیت شاخص در لرستان و شهرستان خرم‌آباد خبر داد و بیان کرد: همچنین به همراه خدام به منظور غبارروبی و تکریم شهدا بویژه شهید گمنام پردیس علامه حضور یافتیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha