• جمعه / ۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99100503516
  • منبع : نمایندگی ایلام

تعداد قربانیان کرونا در ایلام به ۶۵۰ نفر رسید/۲ روز بدون فوتی کرونا در هفته ای که گذشت

تعداد قربانیان کرونا در ایلام به ۶۵۰ نفر رسید/۲ روز بدون فوتی کرونا در هفته ای که گذشت

ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۲۳۷۳۱ نفر خبر داد و گفت: هم اکنون شهرستان های ایلام، آبدانان و دره شهر در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان های استان  در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.


دکتر" محمد کریمیان " رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، با اعلام این خبر، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۴ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم  و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه به  ۶۵۰ نفر رسیده  و یک مورد فوتی امروز مربوط به شهرستان ایلام است.
"قاسم سلیمانی دشتکی" استاندار ایلام در آخرین اظهار نظر خود درباره شرایط کرونایی استان ، اظهار کرد: به نظر می رسد که داریم به عادی انگاری وضعیت کرونا می رسیم که این وضعیت را بدتر خواهد کرد و امیدواریم همه پایبند به مصوبات ستاد ملی کرونا باشند.

وی  گفت: اگر وضعیت را عادی بگیرم و نسبت به دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی بی خیال بشویم قطعا به حالت بحرانی قبل بازمی گردیم.

 افزود: در برخی شهرستان ها برگزاری مراسمات شادی و عزا با جمعیت بالا فاجعه به بار آورد و دو هفته بعد تعداد بستری ها و بعد از آن فوتی ها زیاد شدند.
 
سلیمانی‌دشتکی با عنوان این مطلب که همه دوست دارند در مراسمات مختلف ملی، مذهبی، مراسمات جشن و عزا و ... شرکت کنند و این جزء فرهنگ ماست ولی در این شرایط کرونایی همه ما باید خود را با وضعیت تطبیق بدهیم چراکه کرونا هیچ وقت با ما تطبیق پیدا نمی کند.

وی افزود: برای رسیدن به این شرایط سختی ها و هزینه های فراوانی داده ایم  و وقتی ما این همه تحمل کرده ایم باید چند وقت دیگر نیز تحمل کنیم تا عزیزان خود را از دست ندهیم و باتمام تلاش ها به وضعیت متعارف برسیم.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha