• شنبه / ۶ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99100604347

رونمایی از پوستر جشنواره «نماز و نیایش» در گلستان

رونمایی از پوستر جشنواره «نماز و نیایش» در گلستان

ایسنا/گلستان آیین رونمایی از پوستر جشنواره ادبی شعر و داستانک نماز و نیایش گلستان، امروز با حضور عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان برگزار شد.

عادله کشمیری در این آیین با اشاره به اینکه نماز میراث انبیا و اولیای الهی است و توجه به آن یک وظیفه همگانی است، گفت: این اداره کل در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز و سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر حفظ و احیای این ارزش‌های دینی در امر نهادینه‌سازی فرهنگ اقامه نماز اقدامات مؤثر و کاربردی را در رأس فعالیت‌هایش قرار داده و به انجام رسانده است.

وی افزود: قرار گرفتن نماز به‌عنوان یکی از محورهای جشنواره رضوی و تئاتر استان، برگزاری جشنواره خوشنویسی نماز و نیایش، برگزاری مسابقه‌های خانه‌های قرآنی و برکه برکت، خرید و حمایت از کتاب با موضوع نماز از جمله اقدامات این اداره کل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بیان کرد: همچنین احداث و تأمین نیازهای نمازخانه‌های مراکز تحت پوشش، استفاده از ظرفیت نشریات مکتوب و دیجیتال استان و درج محتواهای نمازی، استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد و مؤسسات فرهنگی و قرآنی و همکاری و مشارکت در اجرای برنامه‌های ترویج نماز با دستگاه‌های فرهنگی، از دیگر اقدامات فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان نیز در این آیین گفت: خدا را شاکریم که با وجود فضای کرونایی شرایطی فراهم شد تا جشنواره‌ای فرهنگی و ارزشی را ویژه ایام اله دهه فجر با همکاری تعدادی از دستگاه‌های اجرایی اجرا کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از ارشاد گلستان، قاسم محمدی با تأکید بر اینکه امیدوارم این جشنواره تداوم داشته باشد، گفت: این جشنواره فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادها بوده و امید است بتوانیم در پایان کتاب آثار تولید شده را منتشر کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha