• یکشنبه / ۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99100704947
  • منبع : نمایندگی سمنان

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت

ارجاع 1237پرونده قاچاق کالا به تعزیرات حکومتی سمنان

ارجاع 1237پرونده قاچاق کالا به تعزیرات حکومتی سمنان

ایسنا/سمنان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از کشف بیش از 486 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان سمنان طی 9ماه گذشته خبر داد.

علی تشنه دل در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از ارجاع یک هزار و 237 فقره پرونده قاچاق کالا به شعب تعزیرات حکومتی استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه و حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی و با بهره‌گیری از ظرفیت بازرسان مستقر در این سازمان و دستگاه های عضو کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا ، بیش از هفت هزار و 600 مورد بازرسی قاچاق کالا از ابتدای سال‌جاری تاکنون انجام شده است.

وی ادامه داد: این بازرسی‌ها طی گشت‌های مشترک و با حضور دستگاه‌های نظارتی حاکمیتی در حوزه نظارت بر بازار و از جمله دستگاه‌های کاشف موضوع ماده (36) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و غیرصنفی و سطح عرضه انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه مواد آرایشی بیشترین فراوانی را در بین کالای قاچاق کشف شده دارد تصریح کرد: عمده ترین کالاهای مکشوفه مربوط به گروه های کالایی آرایشی و بهداشتی ، مواد دخانی ، مواد غذایی ، سوخت، آرد و نان و ...بوده است.

 وی با تقدیر از همکاری تعزیرات حکومتی استان گفت: در همین راستا تعداد یک هزار و 237 فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی بالغ بر 486 میلیارد و 411 میلیون ریال تشکیل و پرونده‌ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

تشنه دل با بیان اینکه مبارزه با قاچاق باید مردمی شود، گفت: در برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته در عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید کلان نگری انجام شود و تمامی اقدامات در این زمینه باید هوشمندانه، عالمانه و با در نظر گرفتن تمامی جزئیات و جوانب کار باشد تا اثر بخشی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha