• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99100805925
  • خبرنگار : 50046

مدیر کل ورزش و جوانان استان:

تکمیل سالن ورزشی شش هزار نفری بجنورد نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار

تکمیل سالن ورزشی شش هزار نفری بجنورد نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: سالن ورزشی شش هزار نفری بجنورد برای تکمیل نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است.

کوروش بهادری در نشست خبری که هشتم دی ماه در محل این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه سالن ورزشی شش هزار نفری بجنورد یکی از پروژه های نیمه تمام در استان است، افزود: تکمیل این پروژه یکی از اولویت های این اداره کل است و کمبود اعتبار موجب شده تا روند تکمیل آن به کندی پیش رود.

وی ادامه داد: برای امسال مبلغ ۱۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که تا پایان سال جاری پوشش سقف آن به پایان خواهد رسید.

بهادری در ارتباط با ساخت پروژه خوابگاه ورزشکاران در بجنورد نیز بیان کرد: ظرفیت این پروژه ۳۵۰ نفر است که امر آغاز پروژه با مبلغ دو میلیارد تومان انجام شده و این پروژه طی سال ۱۴۰۰ به پایان خواهد رسید.

وی در خصوص سالن های ورزشی بانوان نیز گفت: در حال حاضر ۱۰۰ سالن ورزشی در این استان وجود دارد که به صورت مشترک با بانوان استفاده می شود و سالن ورزشی مختص بانوان در استان موجود نیست.

این مقام مسئول با اشاره به استخر شنای کوثر در بجنورد نیز گفت: در سال های گذشته متاسفانه به علت عدم استفاده صحیح از این پروژه و نظارت های ضعیف، آسیب های زیادی به آن وارد شده بود که باید تعمیرات زیادی بر روی آن انجام می شد.

وی با بیان اینکه ساخت استخرها هزینه بر است و قیمت تجهیزات آن نیز بالا است، اظهارکرد: اقدامات لازم برای رفع مشکلات آن انجام شده و تعمیرات اساسی صورت گرفته است و اگر ویروس کرونا نبود هم اکنون آماده استفاده بود.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: تصمیم بر این داریم که این استخر را به هیات ورزشی آبی واگذار کنیم تا مدیریت از طریق آن ها صورت گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: برای انجام ورزش هایی همچون اسکیت در این استان زیرساخت نداریم و برای رشته ورزشی سنگ نوردی نیز سالن مخصوص آن در شهرستان شیروان در حال ساخت است و برای تکمیل آن سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز است که با اختصاص این اعتبار، این پروژه در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha