• چهارشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۹ / ۰۱:۱۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99101007134
  • منبع : نمایندگی سمنان

جانشین ستاد استانی مقابله با کرونای سمنان:

اصرار بر برپایی سوگواری حضوری در سالگرد شهید سلیمانی تقاضای درستی نیست

اصرار بر برپایی سوگواری حضوری در سالگرد شهید سلیمانی تقاضای درستی نیست

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: دغدغه کاهش آمار فرزندآوری زوج های جوان در استان سمنان با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی مرتبط به صورت ویژه و مستمر بررسی و پیگیری شود.

حبیب الله خجسته پور در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده اظهار کرد: ثبت به موقع وقایع حیاتی در استان سمنان نشان از دغدغه ارزنده مردم نسبت به شفاف بودن آمار های ولادت، وفات، ازدواج و طلاق است.
وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با کاهش ازدواج اقدام های فرهنگی لازم با تلاش دستگاه های اجرایی صورت گیرد و اداره کل ورزش و جوانان به صورت تخصصی در ارتباط با این موضوع رویکردهای کارشناسی خود را ارائه دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه در کاهش ازدواج و فرزندآوری زوج های جوان تاثیرگذار است اما در ارتباط با کاهش این آمارها نباید به مسایل فرهنگی و اجتماعی جامعه بی تفاوت بود.
خجسته پور تصریح کرد: انتظار می رود که یکی از برنامه های کاری دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی استان سمنان در ارتباط با رفع دغدغه فرزندآوری زوج های جوان باشد و در کنار طرح هر خانه یک پایگاه سلامت، طرح هر خانه یک پایگاه فرهنگی در موضوعات مختلف در استان در گام اجرایی قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: اجرای طرح با موضوع توجه به سلامت روحی و جسمی کارکنان دولت بسیار دارای اهمیت است و به دلیل آنکه کارکنان دولت در ادارات برای خدمت رسانی به ارباب رجوع باید همواره از سلامت جسمانی و روحی برخوردار باشند، با همکاری دستگاه های اجرائی و دانشگاه های علوم پزشکی این طرح در استان اجرا شود.
خجسته پور تصریح کرد: بهزیستی بیش از ۸۰ خدمت در قالب های مختلف به اقشار مردم ارائه می دهد که از تلاش های کارکنان مجموعه وزین نهایت قدردانی را داریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مشارکت آحاد جامعه در طرح های خداپسندانه بهزیستی برای حمایت از مددجویان افزایش یابد و در ماه های گذشته مردم شریف استان سمنان در قالب های مختلف برای کمک رسانی به اقشار کم درآمد جامعه اقدام کردند.

اصرار بر برپایی سوگواری حضوری در سالگرد سردار دلها عدول از فرمایشات رهبری معظم انقلاب است

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن برحذرداشتن از برپایی هرگونه اجتماع و گردهمایی در ایام سوگواری حضرت زهرا گفت: اصرار گروهی بسیار محدود برای برگزاری آیین سوگواری شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) اولین شهید مدافع حریم ولایت، و سردار سلیمانی، سرباز ولایت در شرایط کرونابی فعلی، عدول از فرمایشات صریح ولی زمان است .

خجسته پور، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: تعداد بسیار اندکی برای برگزاری عزاداری اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درصدد عبور از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید ایشان بر تابعیت آحاد جامعه در ارتباط با مصوبه های ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ویروس با برگزاری آیین های سوگواری هستند.
وی خاطرنشان کرد: در ۱۰ ماه گذشته به دلیل شیوع کرونا ویروس، مسئولان ارشد کشورمان به ویژه رهبر معظم انقلاب در بحث توجه به سلامت آحاد جامعه و مهار و کنترل کرونا ویروس تاکید دارند و ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ویروس به صورت هفتگی به ریاست رئیس جمهور و با حضور ویدئو کنفرانسی استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استانها در حال برگزاری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: رهبر معظم انقلاب همواره در فرمایشاتشان تصمیمات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا را بر خود و آحاد جامعه لازم الاجرا می دانند.
خجسته پور تصریح کرد: با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مقابله با کرونا و پیروی همگان از ستاد ملی مدیریت مقابله با این ویروس منحوس، افراد محدودی می خواهند تاکیدات و تصمیمات در روند مدیریت مقابله با کرونا ویروس را زیر پا بگذارند.
وی تصریح کرد: برگزاری آئین های حضوری عزاداری برای سردار دلها که از شیفتگان ولایت فقیه بودند، با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب برای تبعیت از مصوبه های ستاد ملی کرونا ویروس تقاضای درستی نیست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: کسانی که دل در گرو ولایت دارند به طور قطع به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث مدیریت مقابله به کرونا ویروس و پرهیز از تجمع ها توجه خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha