• پنجشنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99101108326

بازدید اعضای شورای شهر قم از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی

بازدید اعضای شورای شهر قم از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی

ایسنا/قم رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی واحد استان بازدید کردند.

عبدالله جلالی رئیس شورا، محمود مسگری سخنگوی شورا، حسن مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، محسن محرری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورا و روح الله امراللهی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم با حضور در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری از مراحل فعالیت های درمانی این مرکز بازدید کردند.

در این مراسم که با حضور دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم و معاونان این مرکز همراه بود آخرین روش های درمان ناباروری و تازه ترین دستاوردهای علمی وپژوهشی این مرکز ارایه شد.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم، در این مراسم گفت: با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر تیم های مختلف درمانی و پژوهشی و خدماتی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی قم این مرکز به نمونه بسیار موفق کشور در زمینه توریست درمانی و جذب سرمایه های درمانی در استان شده است و میزان بالای حضور خارجی ها در این مرکز برای درمان موثر نازایی نشان دهنده موفقیت جوانان این شهر است برای اینکه ثابت کنند که می توان با حمایت و اتکای به خداوند متعال و رویکرد جهادی به مرزهای علوم پیچیده امروز رسید.

وی در ادامه با تشریح موفقیت های ارزشمند متخصصان این مرکز بیان کرد: با توجه به اینکه جهاددانشگاهی و مجموعه های تحت پوشش بودجه دولتی ندارند و با تلاش جهادی به این رتبه عالی در کشور رسیده است، نمونه کامل تحقق اهداف عالیه نظام و رهبری معظم در خصوص خوداتکایی و نگاه به داخل و اقتصاد دانش بنیان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha