• جمعه / ۱۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99101208790
  • خبرنگار : 50175

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

فرهنگ شهادت سردار سلیمانی به یک سبک زندگی تبدیل شده است

فرهنگ شهادت سردار سلیمانی به یک سبک زندگی تبدیل شده است

ایسنا/لرستان فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: فرهنگ شهادت سردار سلیمانی به یک سبک زندگی تبدیل شده است.

سردار احمدعلی گودرزی امروز ۱۲ دی‌ماه در جمع نمازگزاران جمعه بروجرد در مسجد امام خمینی (ره)، اظهار کرد: دشمنان ما کسانی که ادعای دموکراسی در دنیا را دارند، بزدلانه در زمانی که سردار سلیمانی دفاعی از خودش نداشت و میهمان رسمی نخست وزیر عراق بود با پهبادهای پیشرفته او را به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: بیش از ۸۰ کشور جهان به نام داعش در سال ۱۳۹۳ جنگجویان خود را به عراق و سوریه فرستادند تا شیعیان را قتل عام کنند، در این راستا داعشیان از هیچ اقدام وحشیانه‌ای نسبت به شیعیان دریغ نکردند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: ضریح مقدس امامین عسگرین (ع) را در سامرا منهدم کردند در سال ۲۰۱۳ قسمتی از سوریه و عراق را با همکاری بخشی از باقیمانده حزب بعث که دل در گرو آمریکا و اسرائیل داشتند تصرف کردند.

سردار گودرزی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران که برای دفاع و حمایت از شیعیان مرزی را نمی‌شناسد و حمایت از مستضعفین عالم را سرلوحه کار دارد، با بسیج مردمی نشات گرفته از بسیج در نظام جمهوری اسلامی را در عراق با مدیریت کامل پیاده کردند و آموزش‌های لازم را به آنان دادند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به یک سرباز پا به رکاب خود فرمان داد تا با حضور خود با فرماندهی سپاه قدس اقدامات برون‌مرزی انجام دهد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه دشمنان قصد داشتند تا جغرافیای منطقه را تغییر دهند، افزود: دشمنان با طرح بزرگ خاورمیانه قصد تغییر جغرافیای خاورمیانه داشتند و داعش را به این بهانه تشکیل داند.

سردار گودرزی اظهار کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با تجربیات ارزنده دفاع مقدس در خط مقدم مبارزه قرار داشت و امروز هم که این شهید بزرگوار به شهادت رسیده دشمنان از نام این شهیدان می‌ترسند.

وی تصریح کرد: محور مقاومت توسط شهید سلیمانی به جریان مقاومت تبدیل شد و امروز در غرب آسیا اتحاد مقاومت تشکیل شده است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: قدرت نفوذ جمهوری اسلامی به‌گونه‌ای است که فرزندان خود را طوری تربیت می‌کند که نمازشان را هرگز ترک نمی‌کنند و سردار سلیمانی در کاخ کرملین و شهید بابایی در دفتر رئیس نیروی هوایی آمریکا اقامه نماز می‌کند این موضوع در مکتب اسلام ممکن است.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی جان خود را در راه خدا انفاق کرد و به شهادت رسید، اضافه کرد: شهید سلیمانی به یقین رسیده بوده که اگر در راه خدا و ولایت گام بردارند پیروز می‌شود و هیچ‌گاه یقین خود را نشکست.

وی بیان کرد: نیروی‌های مسلح ایران اسلامی با توکل به خدا و داشتن روحیه انقلابی و اخلاص، مکتب شهید سلیمانی را تشکیل و دنبال می‌کنند و با کار و تلاش مضاعف اجازه تجاوز به این آب و خاک را نخواهند داد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: فرهنگ شهادت سردار سلیمانی به یک سبک زندگی تبدیل شده است و با این فرهنگ در شئونات شخصی و اجتماعی وارد می‌شویم و با توکل به خدا برای رضای خدا کار می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha