• جمعه / ۱۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۹:۵۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99101208835
  • خبرنگار : 50189

نماینده کرمان و راور در مجلس عنوان کرد

مکتب شهید سلیمانی، منشور وحدت و انسجام ملی

مکتب شهید سلیمانی، منشور وحدت و انسجام ملی

ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی مکتب شهید سلیمانی را منشور وحدت و انسجام ملی دانست و گفت: عمل به وصیت نامه حاج قاسم به ویژه از سوی مسئولین و فعالین سیاسی و احزاب، کشور را در مسیر پیشرفت قرار خواهد داد.

دکتر"محمدمهدی زاهدی" در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی منشور وحدت و انسجام ملی بوده و حاج‌قاسم به دور از هرنوع وابستگی حزبی و سیاسی تنها در خط انقلاب گام برداشت و خود را سرباز ولایت نامید.

وی افزود: سردار سلیمانی بر اخلاص در عمل و حفظ ارزش‌ها و التزام عملی به ولایت فقیه تاکید داشت و شرایط احراز مسئولیت در جمهوری اسلامی را خدمت بی وقفه به مردم  می دانست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی، ساده زیست و مردمی بود و حضور در بین مردم و گوش دادن به درد و دل های آنها و رسیدگی به مشکلات آنها را در رأس کار خود قرار داده بود، گفت: توصیه اکید ایشان به مسئولان، خدمت به مردم در هر لباس و جایگاهی بود.

زاهدی بیان کرد: یک سال از شهادت سردار سلیمانی می گذرد و ملت ایران بیدارتر و مصمم تر از هر زمان پا در میدان گذاشته و هر کس در حد توان خود برای برگزاری سالگرد شهید سلیمانی تلاش می کند و می خواهد به نوعی از رشادت های آن بزرگمرد تاریخ انقلاب اسلامی قدردانی کند و این همدلی مایه مباهات است که ملت بیدار ایران اسلامی اینگونه برای سرباز بزرگ ولایت ابراز محبت و دِین می کنند و می خواهند یادش را بزرگ و زنده نگه دارند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشورهای جهان، ملت های بیدار در تدارک بزرگداشت سالروز شهادت این بزرگمرد هستند و شاهد هستیم که کوچه و خیابان، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آکنده شده از تصاویر سیدالشهدای مقاومت و خود نشان می دهد مکتب شهید سلیمانی در تمام جهان گسترش پیدا کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: اکنون که به انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک می شویم، احزاب سیاسی حول مکتب حاج قاسم فعالیت ها و راهبردهای خود را پیش ببرند و بدانیم که حفظ و پیشرفت نظام بر همه منافع اولویت دارتر است و همگی باید برای عزت و اقتدار ایران، با تمام توان به میدان بیایند تا در رقابتی سالم و انتخاباتی پرشور رقم خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha