• یکشنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۹ / ۲۱:۱۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99101410678
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

پویش #هر هفته_الف_ب_ ایران، امید بخش و دلگرم کننده است

پویش #هر هفته_الف_ب_ ایران، امید بخش و دلگرم کننده است

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از وزیر نیرو، پویش #هر هفته_الف_ب_ ایران  را برای مردم دلگرم‌کننده و امیدبخش توصیف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار با مدیرعامل صنعت آب و برق استان، اظهار کرد: هر آدم منصفی گواهی می‌دهد که پس از انقلاب اسلامی در حوزه خدمت رسانی از جمله آب برق و گاز خدمات وسیعی در اختیار مردم در نقاط مختلف کشور قرار گرفته است.

وی همچنین به برخی چالش‌های موجود در حوزه آب و برق اشاره کرد و از مدیران حاضر در جلسه خواست پیش‌بینی‌های لازم را برای ایام اوج مصرف آب، برق و گاز به عمل آورند تا مشکلی برای مردم در این ایام پیش نیاید.

نماینده ولی فقیه در استان در عین حال از مردم خواست با مدیریت مصرف آب، برق و انرژی مسئولان ذیربط را در انجام وظایف محوله یاری کنند.

وی با اشاره به برخی اقدامات ارزنده شرکت آب منطقه‌ای استان ازجمله آزادسازی قابل توجه حریم و بستر رودخانه‌ها با استفاده از ماشین آلات و امکانات دستگاه‌های اجرایی، افتتاح سدهای حاجیلر چای و کلقان، بر ضرورت انتقال آب ارس به تبریز و شمال شرق دریاچه ارومیه، تامین برق مورد نیاز صنایع و پیگیری خط آبرسانی تبریز تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گزارش مشروحی از اهداف وزارت نیرو در قالب پویش #هر هفته_الف_ب_ ایران  ارائه داد.

یوسف غفارزاده گفت: این پویش به ابتکار وزیر نیرو برای افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق مطرح شده و هر هفته بزرگترین پروژه‌های صنعت آب و برق در استان‌های مختلف به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: در سال گذشته طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، ۲۲۷ پروژه با ۳۳ هزار میلیارد تومان در کشور به بهره‌برداری رسید و در سال ۱۳۹۹ نیز قرار است ۲۵۰ طرح با ۵۰ هزار میلیارد تومان با ۱۰ هدف بزرگ به بهره برداری برسد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا پایان امسال پروژه‌هایی هم در حوزه آب و هم برق در قالب پویش #هر هفته_الف_ب_ ایران پیش بینی شده که به اجرا درخواهد آمد.

به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان، در ادامه جلسه مدیران عامل حال حاضر در جلسه گزارشی از عملکرد شرکت تحت مدیریت خود ارائه دادند و در پایان لوح قدردانی وزیر نیرو از طرف رییس شورای هماهنگی صنعت آب وبرق آذربایجان شرقی به نمایندگی از طرف سایر مدیران حاضر به امام جمعه تبریز اهدا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha