• دوشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99101511020
  • خبرنگار : 50403

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز:

توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه تا ریشه کنی کامل کرونا تداوم خواهد داشت

توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه تا ریشه کنی کامل کرونا تداوم خواهد داشت

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا، لبیک گوی فرمان رهبر انقلاب هستیم و بسته های کمک مومنانه توزیع خواهد شد.

سرهنگ پاسدار حسن صفدری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص رزمایش کمک مؤمنانه سپاه ناحیه امامت تبریز اظهار کرد: از روزهای آغاز شیوع کرونا و در راستای لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب در جهت خدمت گذاری به مردم به عنوان سرباز، انجام وظیفه کرده ایم. 

وی ادامه داد: همانطور که رهبر عزیزمان فرموده‌اند که نگاهمان به سردار شهید سلیمانی باید به عنوان یک مکتب باشد، ما نیز تصمیم گرفتیم در اولین سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام، با کمک مؤمنانه و توزیع شش هزار بسته معیشتی به خانواده های نیازمند و آسیب دیده قدمی در راستای محرومیت زدایی برداشته باشیم. 

وی تاکید کرد: درست است که سردار سلیمانی از بین ما رفته است و همه ما داغدار هستیم، اما مکتب قاسم سلیمانی همیشه زنده است.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز متذکر شد: تاکنون علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، ۱۱۴ گوسفند قربانی شده و همچنین ۱۴۲ سرویس جهیزیه نیز برای نو عروسان یتیم، بی سرپرست و نیازمند و با حفظ کرامت این عزیزان اهدا شده است. 

وی خاطرنشان کرد: بسته هایی که تاکنون جمع آوری و توزیع شده است، همراه با بسته هایی که به صورت خودجوش توسط پایگاه های مقاومت تهیه شده، محله به محله و روستا به روستا شناسایی شده و از روستای ساتلو بخش خسروشاه تا روستای مایان، روستاهای منطقه باسمنج و همچنین غرب تبریز از جمله آخمقیه، اندیشه، خطیب و ... به صورت شبانه و با رعایت احترام عزیزان توزیع شده است و این روند تا ریشه کنی کامل کرونا تداوم خواهد داشت . 

سرهنگ صفدری در تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی سپاه ناحیه امامت در طرح شهید سلیمانی نیز اظهار کرد: در حوزه استحفاظی ما ۴۷ مرکز بهداشت وجود دارد که شامل ۲۶ مرکز روستایی و ۲۱ مرکز شهری است. 

وی ادامه داد: گروه های آموزش دیده‌ی جهادی ما در کنار همکاران مراکز بهداشت در قالب چهار کمیته حمایت، شناسایی، پالایش و مراقبت خانه به خانه حضور پیدا می‌کنند و بعد از شناسایی افراد مشکوک و تشخیص ضرورت  قرنطینه‌ی خانگی یا بستری در بیمارستان، برای بعضی از خانواده ها به مدت ۱۵ روز و برخی نیز در نوبت پک غذایی کامل را تهیه می‌کنیم و در اختیارشان قرار می‌دهیم که امیدواریم با ادامه این روند، زنجیره شیوع این ویروس قطع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha